Какой онлайн hell let loose

Обновлено: 05.07.2024

Стала доступна пробная версия игры Hell Let Loose - хардкорного онлайн-шутера в сеттинге Второй мировой со сражениями 50 на 50. Загрузившим будет доступен весь контент, а прогресс перенесется в основную игру

Игра выйдет на PS5 и Xbox Series X|S 5 октября. На консоли PlayStation Hell Let Loose будет доступен подписчикам PS Plus бесплатно. В свою очередь на Xbox его можно купить за 40 долларов.

Xbox Series X|S players 👋

You can trial Hell Let Loose for 10 HOURS up until launch!

💥 Play the full game!
📈 Progress carries over
‼ Download NOW

Experience strategic WW2 combat like never before! 🪖

На самом деле мы благодаря тебе играем бесплатно. Ты покупаешь, а играем все мы

Технически ты платишь за подписку, и тебе дают игры без дополнительной платы. Но да, звучит все равно так себе

лучше писать «раздадут по подписке»

Кирилл, спасибо за то что оплачиваешь нам игры!

Пробовал, но к сожалению это не то что ожидал.

Жаль что Red Orchestra 3, завернули в самом зародыше, в своё время вторая часть была очень крутой, в плане ганплея, атмосферы и игровых ситуаций…

Например один пулемётчик мог держать точку, на которую ломилось десяток врагов, либо начинался настоящий цирк, особенно на ру-серверах, когда в конце МП-кампании у ссср была 2Х преимущество под подкреплениям, но они все сливались за пол часа, потому что Немцы хорошо сели на точке, и на следующей карте перешли в наступление прокатив остатки дедов через несколько следующих матчей.

И дедам танк не помогал, ведь идиоты ломились на нем в раш со старта, и его разносили магнитными гранатами, в первые минуты матча.

А когда на городской карте, за немцев захватываешь ППШ с дисковым магазином, ммммм

ПС: Также стоит отметить, что игра было достаточно нишевой , с некоторым порогом вхождения, так что Свиньи с читами были редкостью, и надолго не задерживались. ред.

Discord Community

Боритесь и побеждайте вместе


Основная задача в Hell Let Loose — не возглавить список лидеров по количеству убитых врагов, а слаженно работать в команде. Взаимодействие с другими — важнейшая часть игры. Игрокам предстоит работать сообща под руководством офицеров и своего командира, чтобы уничтожать стратегические цели и контролировать поле боя. В Hell Let Loose грамотная командная работа и взаимодействие помогают не только победить, но и выжить.

Об этой игре

Примите участие в самых знаковых битвах Западного фронта, в том числе Carentan, Omaha Beach, Foy и многих других. Ощутите битву на совершенно ином уровне: среди грохочущих танков, господствующих на поле боя, и линий снабжения, обеспечивающих припасами передовую, вы будете чувствовать себя винтиком в колоссальной машине сражений. Игра Hell Let Loose позволит вам окунуться в хаос войны, который дополняется полностью управляемой игроком техникой, меняющейся линией фронта и фокусировкой на управлении бойцами, которое может изменить ход сражения.

Более девяти обширных карт, созданных на основе реальных фотографий разведки и данных со спутников. Поле боя делится на большие зоны захвата, благодаря которым каждая битва двух команд из 50 человек будет уникальной и будет принимать неожиданные обороты как в черте города, так и в полях, лесах или на мостах, в зависимости от пролегания линии фронта. После захвата сектора на нем образуется один из трех типов ресурсов для вашей команды, создавая метаигру, которая будет влиять на ваш путь к победе.

Ключевые особенности:


• Участвуйте в грандиозных сетевых многопользовательских сражениях 50 на 50.
• Два различных игровых режима: Offensive и Warfare.
• Девять больших карт и часто добавляемые новые зоны боевых действий: высадитесь на Omaha Beach, прорвитесь с боем сквозь Carentan и отправьтесь в ледяные леса Foy перед штурмом высоты 400.
• Неповторяющиеся битвы: благодаря 99 вариантам расположения точек захвата на карте вас ждут тысячи уникальных боевых сценариев.
• Выберите и освойте одну из 14 уникальных ролей:
офицер, медик, пулеметчик, командир, член экипажа, снайпер и множество других.
• Постоянное добавление новых карт, оружия, функций и исправление ошибок.
• Реалистичная баллистика и отдача создают ощущение настоящих перестрелок.
• Игровые голосовые чаты при приближении, для командования и для боевых единиц.
• Жестокие сражения: тяжелое вооружение будет прошивать как врагов, так и союзников.
• Непрерывное развитие игрока: покажите свой опыт, получив новую униформу, снаряжение или другие предметы персонализации при повышении уровня игрока или в определенной роли.
• Управляйте различной техникой времен Второй мировой: «Тигром», «Шерманом», «Стюартом», «Пумой» и др. Список доступной техники постоянно дополняется.
• Уничтожайте врагов с помощью бомбардировки и тяжелого вооружения, например противотанковыми орудиями или зенитными пушками.
• Создавайте защитные сооружения для укрепления своей позиции.
• Работайте сообща, чтобы прорваться сквозь отряды врагов и вырвать у них победу.
• Присоединитесь к игре в роли командира, чтобы координировать действия отряда на тактической карте и использовать различные способности.

Описание контента для взрослых

Разработчики описывают контент так:

This game features mature content not appropriate for all ages, or may not be appropriate for viewing at work.

Realistic depictions of War, Frequent Violence or Gore, General Mature Content.

Хардкорный игровой процесс


Возможность принять участие более чем в девяти знаковых сражениях Второй мировой войны (например, Omaha Beach, Carentan и Foy) — основа Hell Let Loose. Исторически достоверные техника, оружие и униформа, проработанные до мелочей, и столь же жестокие и кровавые сражения, как и в то время. Все битвы проходят на обширных, выполненных в соответствии с настоящими масштабами картах реальных боевых действий, воссозданных до мелочей на Unreal Engine 4 с помощью архивных фотографий воздушной съемки и изображений со спутников.

Системные требования

    Минимальные:
    • Требуются 64-разрядные процессор и операционная система
    • ОС: Windows10 64bit
    • Процессор: Intel Core i5-6600/AMD Ryzen 3 1300X
    • Оперативная память: 12 GB ОЗУ
    • Видеокарта: NVIDIA GeForce GTX 960 4GB/AMD Radeon R9 380 4GB
    • DirectX: Версии 11
    • Сеть: Широкополосное подключение к интернету
    • Место на диске: 30 GB
      Рекомендованные:
      • Требуются 64-разрядные процессор и операционная система
      • ОС: Windows10 64bit
      • Процессор: Intel Core i5-8400/AMD Ryzen 5 2600X
      • Оперативная память: 16 GB ОЗУ
      • Видеокарта: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB /AMD Radeon RX 590 8GB
      • DirectX: Версии 11
      • Сеть: Широкополосное подключение к интернету
      • Место на диске: 30 GB

      Hell Let Loose © 2019 Black Matter PTY. Published under licence by Team17 Digital Limited. Team17 is a trademark or registered trademark of Team17 Digital Limited. All other trademarks, copyrights and logos are property of their respective owners.

      Грузовик США M-5H-6

      - Оскорбление и троллинг других участников группы карается баном.

      Hell Let Loose - Сообщество "РККА"

      Hell Let Loose - Сообщество "РККА" запись закреплена

      К сожалению, по профилю в Стиме не всегда понятно, наш это игрок или нет.
      Показать полностью.

      Чтобы избежать киков с сервера вам следует:
      1) Открыть профиль в Стиме
      (при закрытом профиле виден только ник игрока).
      2) Отредактировать его так, чтобы админу было понятно, что вы - русскоязычный игрок.

      Как это можно сделать (на выбор):
      1) Поставить в Стиме регион РФ или любой страны бывшего СССР.
      2) Сделать приписку в нику RU или RUS.
      3) Установить русскоязычный ник или имя в профиле.

      Сделав это вы очень облегчите работу нашей администрации по выявлению не владеющих русским языком иностранцев и гарантировано защитите себя от киков.

      It's that time of the week again so lets jump right in!

      Audio Occlusion

      We have begun adding Audio Occlusion to certain groups of sound effects. Occlusion is the effect on the sound when obstructed by objects in the game world, reducing volume and high frequencies. Currently we have applied occlusion to weapons, vehicles and certain character sounds and foley. At present, Buildings and Landscapes all obstruct sounds. As we refine this feature we will apply the settings to more sound effects and potentially more objects within the game world.

      As we continue to develop the soundscape we try to revisit the sounds that we and the community feel are lacking behind. For this update we have chosen to re-design 6 of our current weapons. These include: M1 Garand, Browning M1919, M1903 Springfield, MP40, STG and MG42. We have also re-designed the reload sounds for the M1 Garand, MP40 and STG. This will bring these weapons in line with the recent re-designs for the Kar 98 and Thompson as well as the new addition of the soviet weaponry from the Eastern Front Update.

      The MP40, STG and Browning M1919 have been changed to our single shot spawning method which plays one firing sound every time a projectile is spawned, previously we would use designed loops which meant that the loops were often cut off when attempting to single fire the weapon.

      In addition, we have further represented vehicle damage through sound effects. We have 4 components for vehicle damage that have audio cues attached to health parameters. Tracks will clank, Engines will smoke, the turret will grind and the hull will creak. All this we hope will give additional feedback and immersion to players inside and outside of vehicles.

      In this video you will hear the WIP re-design of the STG44, M1 Garand and MP40. We will continue to strive for a balance of realism and satisfaction with our audio design.

      Guide for new players

      Recently there have been a few great community made guides that detail the inner workings of playing Hell Let Loose. Don't forget to have a read through them and tune your knowledge with some parts of the game you may not even be aware of. We have 3 guides available for all users from PC to PS5 and Xbox players. Take a look below:

      Sneak Peek Of The Week - Painted Helmet

      Last month we showcased the US Jungle Frogskin uniform. Today we would like to reveal the helmet to compliment it. This helmet design, during the war period were often hand painted by the soldiers themselves to match the uniforms camouflage make up. Take a look at the new US Jungle Frogskin M1 Painted Helmet.


      US M1942 Jungle Frogskin M1 Painted Helm

      War Correspondent, Content Creator and Community HLL Videos
      Time for some more community highlights from the below creators

      Don’t forget that if you haven’t checked out the other Hell Let Loose socials you should do so. Like our discord you will find them great places for information and community interaction.

      Have a great weekend everyone!

      We'll see you on the frontline o7

      I just got done killing a bunch of australians who are shameless enough to play as soviets, while also committing the crime of being Australian. openly. I was in an "Australian" server ( "Australian" is another word for coward/sub human scum) I enjoyed manning the howitzer to practice my artillery skills. many Australian cowards were blown to pieces and their arms and legs flew all over the map and i enjoyed every min of it. however i wont do it anymore. (atleast not in the near future. until i n.

      Name Plate Occlusion

      Again we have been very busy this week with works on Update 11, we are steadily moving closer and closer towards our goals, and while we still have things to complete, all departments are working full steam ahead. We’re eager to unveil the curtain on some of the larger changes coming as they reach their polishing stages.

      We are also very excited about the launch of Hell Let Loose on NextGen consoles which took place on the 5th. We have been very humbled by the results we have seen with such awesome community feedback. To stay up to date on all things console make sure to follow us on our socials and jump into the Discord.

      Today's mention on the development front focuses on ‘Nameplate Occlusion’. ‘Nameplate Occlusion’ is when a name plate is hidden by an obstacle. Think of deploying out into the field at the start of a round and seeing all the names and icons of other players filling your screen as you roll out.

      We are implementing an option that will allow players to only see the nameplates of players in their direct field of view. So if a friendly player is behind a building, fence or other similar object their name plate will be hidden to you if ‘Nameplate Occlusion’ has been selected in the game options.

      As some more similar items to this enter the polishing stage in the coming weeks we will do our best to showcase the results here via our ‘Sneak Peek Of The Week”.

      Sneak Peek Of The Week - US 82 Airborne ‘Pathfinder’ Uniform

      We have been posting lately some great works by our character, environment and vehicle artists on upcoming items for Hell Let Loose. As these are a snapshot of 'some' of the items running through our pipeline we cannot confirm dates, how and when all of these will be implemented in the future.

      We think it important to share with the community a small snapshot of some of the behind the scenes workings various departments are doing. As you all may appreciate,

      As work progresses on updates for the game, content specialists are often in the spotlight showing off some of these amazing items they are creating for the Hell Let Loose theatres both existing and upcoming. Check out the latest uniform from our character artists below.


      US 82 Airborne ‘Pathfinder’ Uniform - Front


      US 82 Airborne ‘Pathfinder’ Uniform - Back


      US 82 Airborne ‘Pathfinder’ Uniform - Close up of front

      Community Content Creators

      This amazing fanart pic was posted in our HLL Artwork channel on discord.
      Two tanks of the 501st and AFIP regiments belonging to TANGO / Dos blindados de los regimientos 501st y AFIP pertenecientes a TANGO.


      Credit to 501st | Capitán Magma.

      War Correspondent, Content Creator and Community HLL Videos

      Time for some more community highlights from the below creators. We highly recommend giving them a watch.

      Don’t forget that if you haven’t checked out the other Hell Let Loose socials you should do so. Like our discord you will find them great places for information and community interaction.

      Well, it's time to wrap up today's Dev Brief. See you all on the frontline!

      U11 The Road Ahead

      Progress on Update 11 has been coming along nicely with work well underway on some highly anticipated additions. While many of these additions are not quite in a state we feel ready to showcase, we do have some things to share this week.

      But first we want to give an honourable mention to our Community Manager Jonno, who is sadly leaving his role with us as a HLL CM, after 6 years at Team17. We have had the pleasure to share this journey with him and we feel we speak for the community when we say that he’ll be deeply missed. Join us in thanking Jonno for his service to HLL and the entire community.

      We are also very excited about launching on NextGen consoles on the 5th. To stay up to date on all things console make sure to follow us on our socials and jump into the Discord.

      Over the course of development we have had several iterations of weapon optics in game. Trying to find a well rounded solution for HLL has proven to be challenging. We tried different techniques to solve certain issues like sniper scope jitter, artifacting or reticle misalignments in different stances. Essentially, as we solved one thing we broke another.

      Our aim as always when we revisit something is to improve this experience as much as we can, this means we need to make sure that when you use a sniper scope or your binoculars, we make serious QOL improvements from the current implementation. We are working on a simplified version that we hope will solve as many issues as possible while maintaining a fun & satisfying experience. We will be testing this in the next PTE, where we appreciate your feedback on the improved system.

      Sneak Peek - Menu Animations

      While we continue to improve the in-game animation system with bug fixes and overall polish we’ve also updated the main menu and customisation screens, bringing a much needed touch of life by animating your soldier based on their equipped loadout. With multiple animations per loadout, gone are the days of a shell-shocked Mendez giving you the mile-long stare as you prepare for battle.

      Please note that not all animations are final and may require some final polish.

      HLLSeasonal Competition

      It's not often an event gets a highlight as there are so many to choose from. But this week we wanted to give a shout out to the HLLSeasonal team whom have been tirelessly working on their HLL competition since last year. A quick summary, team list and information links are all below.

      We wish them the best of luck in running this Seasonal and may the best team win!


      “Hell let Loose provides something very few games can achieve : a shooter that opposes large teams of 50 people, working together in the common goal of defeating their enemies. This large-scale, combined arms combat creates a unique competitive experience, compared to other shooters which usually involve way less players. While not initially designed for competitive play, Hell let Loose proves itself to be a fascinating competitive experience.

      Community Content Creators
      As mentioned in last week's Dev Brief we wanted to expand a little with highlighting some of the great community content that is out there. Here is an ominous sight of an incoming Katyusha strike screencapped by hll.ro | JaJe and posted in our HLL discord.

      War Correspondent, Content Creator and Community HLL Videos
      Time for some more community highlights from the below creators

      Don’t forget that if you haven’t checked out the other Hell Let Loose socials you should do so. Like our discord you will find them great places for information and community interaction.

      Soon we intend to give an insight into some of the larger features as we track towards U11, which we will also be testing in future U11 PTEs. Some players have done well with their ability to guess what these may be, but as for others, only time will tell!

      But for now it's time to wrap up today's Dev Brief. See you all on the frontline!

      2021 / 2022 Roadmap


      Грандиозный театр военных действий


      Примите участие в сетевом сражении 50 на 50 человек на обширных картах. Выберите одну из 14 игровых ролей среди пехоты, разведки или бронированных боевых единиц с уникальным оружием, техникой и снаряжением. Примерьте на себя роль офицера, корректировщика, пулеметчика, медика, инженера, командира танка и многие другие, чтобы ощутить все многообразие сражений Второй мировой войны.

      Уникальная метаигра


      Сражайтесь за победу, прорываясь сквозь ряды врагов на большом, меняющемся поле боя. Уникальная метаигра в захваченных зонах требует от команд постоянного принятия больших тактических решений, например о том, в какой точке держать оборону, а в какой начать атаку. Управляйте ресурсами и припасами, чтобы вызвать поддержку, бомбардировщик, новую технику, атаки с бреющего полета, а также укрепить огневые позиции или обойти противника с фланга. Грамотная стратегия — залог победы.

      Рецензии

      “Hell Let Loose's complex interplay of FPS action and real-time tactical planning rewards communication, coordination, and genuine leadership in a way few other games even attempt”
      9/10 – PCGamesN

      “With a deep layer of big-picture strategy and maps that perfectly capture the devastation of war, there are few games in the genre that bring so much to the blood-soaked table.”
      4/5 – NME

      “The best World War II shooter for years”
      86% – Gamestar

      Контент для этой игры Просмотреть все (2)

      Читайте также: