Замок химэдзи forge of empires что дает

Обновлено: 05.07.2024

Check out Forge of Empires Wiki's Twitter handle and be sure to follow us for the latest wiki related updates!

Лучшие Великие Строения Forge of Empires,
в какой последовательности строить.

Какие возводить Великие строения в первую очередь. Неопытные игроки Вам посоветуют построить Зевса и качать до 10 уровня, ибо он маленький и жуть как помогает грабить соседей. Совсем недалёкие будут настаивать возвести Колизей, якобы он помогает получить медальки и расширить территорию города.

Великие строения для основного мира Forge of Empires.

Зевс, Ахенский Собор и Кастель-дель-Монте.

Поставите Арку и хорошенько её прокачаете, посмотрите пристально в сторону Башни Инноваций, при небольшом количестве Святилищ знаний, это великое строение позволит вам избавится от множества жилых построек, чем освободит площадь для других строений. Она лучше Хабитата, занимает меньше места и производит стратегические очки, а не бесполезные в будущем монеты.

ВС-ки - Собор Святого Марка, Фрауэнкирхе, Королевский Альберт-холл..

Великие Строения для дополнительных миров FoE.

Прежде всего, собираем чертежи для Маяка, Софии и Храма реликвий. Маяк поможет с молотками и будет давать ежедневно товар, София даст необходимое счастье, сделает город независимым от БАФа, Храм реликвий поможет выудить СО-шки и очень полезные постройки из экспедиции гильдий.

Как в Forge of Empires правильно качать Великие строения.

На 10-м уровне нужно 830 СО. Призовые:
за 1-е = 85 х 1,85 = 157 х2 = 314 СО
за 2-е = 45 х 1,85 = 83 х2 = 166 СО
за 3-е = 15 х 1,85 = 28 х2 = 56 СО

На 20-м необходимо1063 СО. Призовые:
1-е = 200 = 370 х2 = 740 СО
2-е = 100 = 185 х2 = 370 СО
3-е = 35 = 65 х2 = 130 СО

На 30-м нужно 1361 СО. Призовые:
1-е 330 = 611 х2 = 1224 СО
2-е 165 = 305 х2 = 610 СО
3-е 55 = 102 х2 = 204 СО

С 30-х уровней будете качать Великие Строения правильно, процесс покажется вообще сказкой. Из 1361 СО заливаем 137 и зовём Арканоидов, получается около 1050 СО экономии. После 36-го не открывайте уровни ВС наперёд, только перед самой прокачкой, чтоб не залез никакой левак. Дальше подгонка не требуется, призовые (+ процент) с 1-го места будут перекрывать стоимость самого уровня. Если откроете раньше, какой-нибудь левый хитропопик сможет залить меньше, строго не перебиваемую сумму и хорошо на вас заработать. Удачи!

Rewards [ ]

The Castle System awards players through the castle levels in three different ways: One-Time Rewards, Permanent Rewards and Daily Rewards.

Daily Rewards [ ]

The castle system allows the player to collect a Daily Reward Chest. Advancing on the Castle levels will award the player a better daily chest with more Forge Points, Goods and Previous Era Goods.

One-time Rewards [ ]

These rewards are given out once and sent directly to the player inventory after reaching the required level. You can get shrink-kits, buildings, portraits, rush-items and emissary slots:

The list of one-time rewards on each castle level is shown in the table below.

Permanent Rewards [ ]

Permanent rewards are activated and received from the moment you reach the required level. Some of the rewards are boosts like coin, supplies and army (attack/defense) boosts which the player based is already familiar with in event buildings for example. On top of that, you can also grab some nice new Castle System exclusive boosts. All boosts and respective descriptions are listed in the collapsed table below.

Permanent Reward Description
Attacker Boost (A%) Grants your attacking units a A% boost on their attack and defense values.
Defender Boost (D%) Grants your defending units a D% boost on their attack and defense values.
Coin Boost (C%) Boosts all your coin collections in the city by C%!
Supply Boost (S%) Boosts all your coin collections in the city by S%!
Friends Tavern Boost Cost Reduction (F%) Reduces the costs of all Friends Tavern boosts by F%.
Campaign Map Time Reduction (M%) Reduces the time to scout provinces on the Campaign Map by M%.
Cultural Settlement Playthrough Reward (+X ) Additional X Forge Points for any successful Cultural Settlement playthrough.
Cultural Settlement Cooldown Reduction (S%) Reduces the cooldown after abandoning a Cultural Settlement by S%
Additional Antiques Dealer Coins (C%) Gain C% more Antiques Dealer Coins when exchanging items.
Additional Antiques Dealer Gems (G%) Gain G% more Antiques Dealer Gems when exchanging items.
Antiques Dealer Slot (+1) Unlock an additional Antiques Dealer Slot to be able to exchange more items at once.
PvP Arena Attempts Time Reduction (P%) Reduces the time needed for PvP Arena Attempts to refill by P%.

Awarded permanent boosts per level shown in the table below:

Level rewards [ ]

All player rewards are shown in the table below for each castle level as well as how many Castle Points you need to reach each level.

Castle System

Летающий остров

Летающий остров

Летающий остров — это техническое чудо, построенное с помощью всех космических аванпостов для празднования своей независимости. Чтобы еще больше помочь независимости и прогрессу в космосе и за его пределами, здание создает таинственные осколки, которые вы можете обнаружить в культурных поселениях.

Летающий остров предоставляет только один бонус — возможность найти осколок в вашем текущем культурном поселении раз в 4 часа.

Как качать Великие Строения Forge of Empires.

Contents

Храм реликвий

Храм реликвий

Храм реликвий основан на древней мудрости, полученной во время ваших экспедиций гильдии. Он хранит знания редких реликвий, которые вы можете найти в ходе исследования карты экспедиций.

Храм реликвий предоставляет только один бонус — возможность найти реликвию после успешного разрешения столкновения в экспедиции гильдии. Если реликвия найдена, значок в правом верхнем углу на карте экспедиции гильдии сменит окрас с чёрно-белого на цветной.

Castle System

The Castle System is a feature that rewards a player for activity and is accessed through a building placed on a cliff in the wilderness outside of the city. The feature is available to everyone after finishing the initial game tutorial. It was released on the German server for expanded testing in a live setting on August 9th 2021. It will be released to the other live servers on October 13th 2021.

Evolution [ ]

In the Castle System you progress by earning Castle Points in the most varied ways and thus leveling up your castle from level 1 to 15. The visual appearance will change when level 1, 4, 7, 11 and 15 are reached. If a player does not want others to see their progress the visualization can be deactivated via the game options at any time so that the default version is displayed in the city (level 0).

Note that the progress of your Castle System is world-based!

Castle System Screen

The above screen contains the following elements:

  • The progress to the next level
  • The Daily Castle Points Chest which needs to be collected manually.
  • An overview of the One-time rewards and Permanent Rewards received when reaching the different levels
  • The Daily Reward Chest which needs to be collected manually.

Castle Points can be received in the ways listed in the following table. Please note that even though the Castle System is available after finishing the initial game tutorial some methods of earning Castle Points will not be possible until other features are unlocked by research at different times later in the game.

Читайте также: