Torchlight 2 некромант как открыть

Обновлено: 05.07.2024

Ранее в этом месяце для Torchlight 2 был выпущен один из крупнейших модов – Synergies MOD, который добавил в игру огромное количество контента: от монстров до нового класса. Если вы его пропустили, то вперед – скачивать с ModDB.

Вот что входит в мод:

  • 18 Элитных монстров
  • 6 редких подземелий
  • 28 рейдовых подземелий
  • 11 уникальных Мировых Боссов
  • 4 сета Легендарной брони
  • 16 Легендарных видов оружия типа Тир-1
  • Квестовые линии
  • Хаб для пятого акта
  • Класс – Некромант

В умения некроманта, как можно догадаться, входит возможность призывать зомби и скелетов, а так же ряд других скиллов.

Моддеры планируют ввести в игру еще 24 класса, огромное количество брони и второй тир легендарного оружия.

Инструкции по установке – тут.

Больше интересных статей на Shazoo

  • Теперь в Skyrim можно нанять и глубоко кастомизировать 10 напарников сразу
  • Игрок Skyrim показал, как круто летать над северными просторами на параглайдере
  • Для Skyrim вышел мод на заклинание, позволяющее обнять самого себя
  • Игроки Cyberpunk 2077 начали получать возврат средств без потери самой игры
  • Новый мод Cyberpunk 2077 позволяет управлять временем суток — да будет ночь

Видео от Shazoo

Хотя Берсеркер в Torchlight II может быть и самый стремительный, зато Инженер – самый внушительный. Ее впечатляющие атаки гаечным ключом способны превратить в месиво практически все, что угодно. Хотя Инженер и самый медленный в геймплее, зато комбинация из Силы и Живучести превращает класс в настоящий танк. Там где Берсеркер безрассудно бросается в бой, Инженер действует методически – танкуя через всю игру, попутно устанавливая тактические гаджеты для контроля зон.


Инженер (Engineer)

Благодаря своему стилю, Инженер по легкости игры уступает только Эмбер-магу, зато он более интересен. Перед вами будет стоять интересный выбор, в том числе и в выборе древа развития, каждое из которых делает упор на определенное оружие.

Скиллы

В отличие от других классов, шкала Заряда у Инженера разделена на пять сегментов, заполняется она так же путем нанесения урона. Однако вам не нужно набирать всю шкалу для активации. Вместо этого, определенные скиллы используют один сегмент для активации более мощной своей версии. Другие скиллы способны слопать всю шкалу, нанося урон соотносимый с количеством заполненных сегментов. Большая часть того, что делает этот класс столь тактически разнообразным – это выбор когда и как использовать заряд.

К примеру – Огненный Молот, стартовый скилл Инженера, и, который стоит развивать. Скилл бъет по земле создавая кратер огня, выбрасывая огонь из центра. Это мощный и красивый скилл. А если вы еще и включите Заряд, что он создает несколько взрывов. Это лучшее из ранних умений Инженера, и прокачивать его стоит в первую очередь.

Еще один крайне важный анлок, который стоит открыть как можно быстрее – это Лечащий Бот. Как ясно из названия, Инженер выпускает маленького робота – он следует за вами и лечит как вас, так и вашего пета. Хотя он не особенно эффективен в пылу сражения, зато между группами мобов будет очень полезен. Однажды разместив робота, он остается на этой карте пока вы не покинете ее. Установите скилл в свой хот-бар, и включайте каждый раз на новом уровне.

Одно их важных решений в игре за Инженера – это выбор оружия. Будете ли вы бегать с двуручным оружием, с мечом и щитом или с комбо. Хотя это дело вкуса, стоит рассмотреть первый вариант. Скилл относящийся к Щиту – Удар Щитом – откровенно говоря паршив. Так как в Torchlight II лучшая защита – это нападение, то берите пассивку Heavy Lifting, которая повысит скорость атаки двуручного оружия, снимая их естественную медлительность. Так же рассмотрите возможность пассивки Charge Domination. Она дает небольшой шанс заполнить шкалу Заряда при убийстве врага.

Еще одно оружие для Инженера – это пушка. Закиньте ее в слот вторичного оружия и можете сменять между ближним боем и дальним при помощи клавиши W. Хотя пушка – явно не самое полезное оружие, скилл Blast Cannon является незаменимым в определенных ситуациях. Многие подземелья полны узких коридоров с толпами монстров, а этот скилл способен наносить огромный урон пробивая врагов насквозь. После этого возвращайте свой молот и вперед.

Еще один абсолютно незаменимый скилл, но вы к нему доберетесь только на 14-м уровне – это Spider Mines. Этот скилл позволяет вам разместить три робота-паука, который будут находить врагов и взрываться при соприкосновении. Почему его брать? Потому что это взрывающиеся роботы-пауки, вам нужна еще одна причина?


Стрелок (Outlander)

И, наконец, финальный класс Torchlight II. Стрелок – это универсальный класс специализирующийся на всем дальнобойном. Это самый сложный класс в игре. У него столько же живучести, сколько и у Берсеркера, только тот умеет выполнять кульбиты по восстановлению здоровья. Если на высокой сложности вас окружили враги, то единственный урон который вы нанесете – это повреждение клавиши отвечающей за зелье. Однако, при всей сложности, этот класс самый интересный и тактически развитый. Даже больше чем Инженер. Чтобы оставаться в живых, необходимо постоянно быть бдительным.

Основная сложность заключается в контроле и предотвращении передвижений врага. Монстры в Torchlight 2 любят нестись на вас сломя голову, что является проблематичным для дальнобойного класса. Кроме того, скиллы стрелка не так впечатляют как у других персонажей, зато эффективней всего позволяют управлять полем боя.

Скиллы

Glaive Throw – это вполне сносный стартовый скилл, который наносит высокий урон ядом. Избавьтесь от него как только возможно. Rapid Fire – приличный скилл производящий множество выстрелов, эффективно снижая здоровье врага и кроме этого – откидывающий назад. Это самое важное для Стрелка – контроль и удержание врагов как можно дальше от себя.

Blade Pact создает область, проходя через которую враги замедляются. Она достаточно обширна, чтобы покрыть практически все коридоры, так что можно без особой сложности держать из под контролем, а в случае необходимости, ставить еще одну область. Rapid Fire и Blade Pact понижают рейтинг брони всего, на чем использованы, так что всегда используйте скилл перед основным ударом.

Основное правило для Стрелка – если это вызывает эффект, то оно стоит того. К этому относятся скиллы Tangling Shot – останавливает врга и Rune Vault – ослепляющий эффект при прыжке назад от врага. Если вы хотите получить чистый дамаг, то стоит взять Shadowshot, который разделяется на три вторичных снаряда. Хотя он не так силен как Призматический снаряд Эмбер-мага, все же достаточно мощен.

В определенный момент вы можете начать призывать фамильяров, которые и будут делать грязную работу. В таком случае стоит начать с вложения очков в пассивку Shadowling Ammo. Взяв скилл, каждый убитый враг имеет шанс респавнить летучую мышь, которая будет сражаться за вас в течении нескольких секунд. Подобным же образом работает скилл Bane Breath – активная атака отравляющая врага, после смерти которого появляется помощник. При использовании обоих скиллов вместе, вы способны создать целые армии временных союзников.

Но при всем этом фане, у Стрелка есть одна не столь впечатляющая сторона – это Заряд. По мере роста растет скорость атаки, критический удар и уклонение. На 10% за каждую отметку, если полностью заполнен. Таким образом, полезно держать его полным, а с другой стороны, нет никакого активного эффекта.


TIDBI - Калькулятор навыков Torchlight 2: SynergiesMOD - Некромант English version


2014-2018. Разработчик сайта - Алексей Абрамов.
Сейчас на сайте: 16 (+12 ботов)


Engineer Guide - An Alternative Way To Become Necromancer От Storage This guide teaches you to increase DIY knowledge on Torchlight 2. В избранное В избранном Этот предмет добавлен в избранное.


Storage
Не в сети 24 янв. 2016 в 9:00 20 мая. 2016 в 5:34
5,084 уникальных посетителей
59 добавили в избранное
Оглавление руководства



Introduction


Engineer Class Primary Attribute


Engineer Skill : Blitz


Engineer Skill : Construction


Engineer Skill : Aegis


Necromancer - Part 1 [Primary Attribute And Lvl Up Ideas]


Necromancer - Part 2 [Summoning creature & construction]


Necromancer - Part 3 [Overview]


To sum up and Foregoing


Extras: Getting Blood Zombie Item Spell


Комментарии Introduction This is why I love Torchlight 2.

Torchlight 2 is one of the best DIY skill-set.It would be best if expand more skill-set in the game.Torchlight 2 feature 4 classes [Beserker, outlander, embermage, Engineer] character in the game with 10 unique skill set.

10 skill set for each class (Damn that was a lot!).Not even plus the pet which feature 4 skill-set.That was a lot you can do with 10 skill-set + 4 spell item + 4 pet skill-set (passive). That is 18 skill total. Amazing Torchlight 2

Engineer Class Primary Attribute

LORE
Engineers are the technological experts of the Empire, and are responsible for constructing and maintaining its Herkonian Embercraft transports. They have come to the continent of Vilderan to help open up the frontier, oversee ember mines, and explore ancient dwarven ruins. As such, they have become honed warriors, taking up massive two-handed spanners as weapons and wearing Ember-powered armor.

SKILLS
The Engineer has three skill trees: Blitz (melee attacks and two-handed weapons), Construction (summoned bots and grenade/cannon skills), and Aegis (shield-based and defensive skills).

BASIC BUILD CONSIDERATIONS
Engineers start with 15 strength, 5 dexterity, 5 focus and 15 vitality. Engineer is an excellent class to play in Torchlight II. While often considered the tanking class, Engineers can be built to fulfill any role. Forcefield provides excellent durability to tanking builds while letting them rely on robot minions for damage. Engineers can also dish out good damage in melee using Ember Hammer and Flame Hammer, or at range using either Blast Cannon or later Fusillade . Engineers with high Focus can use Fire and Spark to pump their elemental damage in both melee or ranged combat. Finally, Sword and Board Engineers can strike a balance between high damage and high durability, and use the excellent Shield Bash to generate charge quickly.

Engineer Skill : Blitz

BLITZ
Blitz is the Engineer's offensive skill tree, focusing on augmenting his melee attacks and overall combat effectiveness. Recommended weapon class: any melee except Claws

ACTIVE SKILLS

Flame Hammer : Crushes foes with a flaming slam attack. Charges add flaming splinters that radiate out from the impact at a cost of one Charge per attack. (Requires any melee weapon, not counting Claw-class)

Seismic Slam: Slams the ground with the Engineer's mechanically-augmented boot, stunning nearby enemies and splashing them with volatile fuel to deal fire damage.

Ember Hammer: A side-long melee swing that interrupts attacks and can shatter shields. Charges add a further 0/5/10/15% damage (depending on tier level), but charges are not expended by attack

Onslaught: The Engineer leaps forward, slamming their melee weapon into the ground. Foes at the point of impact are damaged and slowed significantly. (Requires a melee weapon in Right-Hand Slot)

Ember Reach: A surge of magnetic power from the Engineer's armor draws foes into striking range. Additionally, each Charge the Engineer has built up adds a 20% chance to stun affected enemies for 3 seconds, but does not consume Charges in the process.

Storm Burst: A blast from your pack rockets you swiftly forward, knocking back nearby enemies. 3 bolts of energy emerge from your impact to strike distant foes as well.

Emberquake: A huge overhand strike sends eight ember-charged fissures radiating out towards enemies. (Requires any melee weapon, not counting Claw-class)

PASSIVE SKILLS

Heavy Lifting : Each level adds 2% attack speed and 2% chance to inflict a three-second stun while using any greataxe, greatsword, greathammer, poleaxe, or cannon-class weapon.

Supercharge: When the Engineer attacks foes with a melee weapon, they have a chance to direct excess energy into their weapon, and then discharge it into the enemies they strike over the next 10 seconds. While supercharged, the Engineer gains additional Charge. (Requires a melee weapon)

Coup-de-Grace: When the Engineer hits a stunned target, an electrical surge helps finish the foe off. This can be done a maximum of once per second. The bonus damage is electric, and is equal to 3 (+0.5 per level) times the Engineer's Strength.

Engineer Skill : Construction

Construction is the Engineer's Support skill tree, focusing on summoning support bots for self-buffing and assistance in combat. Recommended weapon class: Cannons

ACTIVE SKILLS

Healing Bot: The Engineer assembles a small clockwork drone that emits energy pulses, healing both himself and allies.

Blast Cannon: Fires a long-range burning projectile from the Engineer's cannon, damaging any foes in its path. At higher ranks, the flames can blind foes, reducing their vision range to 2 meters, and leave them more susceptible to further damage. (Requires a Cannon-class weapon)

Spider Mines : the Engineer deploys a trio of spider drones which charge the nearest foe and explode. A maximum of 10 spider drones can be active simultaneously.

Gun Bot: The Engineer assembles a drone that assaults enemies with gunfire for 60 seconds.

Shock Grenade: The Engineer lobs an electrically-charged grenade, which shocks and immobilizes nearby enemies. If the Engineer has at least one Charge, he instead lobs three grenades, at the cost of one Charge.

Fusilade: Fires a volley of 2 missiles which arc and home in on targets. Later tiers increase the number of missiles to 3, add explosive splash damage, and increase the volley to 4 missiles. (Requires a Cannon-class weapon)

Sledgebot: The Engineer assembles a large clockwork drone that does heavy melee damage. Summoning time increases with level, later tiers add special attacks.

PASSIVE SKILLS

Bulwark : Each level adds 2% to overall armor, and reduces incoming physical damage by a further 1% (2% for the first rank).

Fire and Spark: Each level adds 5% to all fire and electric-based damage inflicted by the Engineer.

Charge Domination: When the Engineer slays an enemy, they have a chance to absorb enough energy to fill their Charge bar. This effect cannot trigger more than once every three seconds. Additional ranks provide an additional 0.5% chance (3% for the first rank).

Engineer Skill : Aegis

AEGIS
Aegis is the Engineer's Defensive skill tree, focusing on protecting himself and channeling powers through his shield (if he has one) and his Embercraft armor. Recommended weapon class: Shields and two handed melee weapons.

ACTIVE SKILLS

Shield Bash: The Engineer slams enemies with their Shield, stunning them, slowing them, and driving them back. Charges add an additional 10% damage, and each bash attack adds 0.2 Charge. (Requires an equipped shield)

Forcefield: The Engineer's armor projects a bubble of nigh-impenetrable energy around themself, and a slightly weaker field around their allies for thirty seconds. Also, once the field has absorbed its maximum amount of damage, it dissipates immediately. The amount of damage absorbed by the field is determined by the Engineer's level in Forcefield; that amount is, in turn, multiplied by the number of Charges he's built up.

Overload: The Engineer deliberately short-circuits his armor to project a nova of intense Ember energy, electrocuting multiple foes in all directions. The damage is, in turn, multiplied by the number of Charges the Engineer has built up. (each Charge = +50% damage)

Dynamo Field: The Engineer taps into their armor's power core to project an electrical blast in a five-meter radius. This blast generates 0.2 Charge for every enemy caught in it, up to a maximum of five.

Tremor: The Engineer discharges energy from their suit into the earth to cause a massive shockwave to expand outwards, knocking back and weakening foes.

Fire Bash : The Engineer channels a potent blast of energy through their shield up to six meters away.

Immobilization Copter : The Engineer deploys an immobilization drone which slows enemies within range of its beam.

PASSIVE SKILLS

Sword and Board: The Engineer's skill with a shield goes beyond 'defense' and straight into 'offense,' adding some of his shield's armor value directly to his melee attacks as physical damage. (Requires a Shield and any melee weapon).

Aegis of Fate: When foes attack, the Engineer's armor has a chance to project an impenetrable bubble that deflects further damage. The damage deflected is equal to 200% of the Engineer's Armor Value, plus 100. While active, the Aegis of Fate also conveys a 50% Knockback Resistance

Charge Reconstitution: Whenever the Engineer spends a Charge on an ability, they regain a portion of their health over the next two seconds.

Читайте также: