Time princess прохождение волшебная лампа

Обновлено: 19.05.2024

1.1 Ночная прогулка

Теги: Очаровательная и нежная

  • Продолжаю играть мою роль> + Акира Сузуки Гудвилл

Журнал событий: Уки-онна, Кандзинчо, Кабуки, Куроко

1.2 Приглашение

Теги: Простой и благородный

  • Замаскировать мое настроение
  • Молчать

Журнал событий: Иностранцы, Дайфуку

1.3 Магазин одежды Shiratori

Теги: Очаровательная и нежная

  • Beneficiale> + Акира Сузуки Гудвилл

1.4 Осложнения

Теги: Элегантный и формальный

(Требуется уровень репутации Акиры Судзуки 2)

  • Beneficiale> + Акира Сузуки Гудвилл

Журнал событий: Лисица знает семь превращений, тануки знает восемь, Министр, Рикша, Аманодзяку изображает дынную принцессу.

1.5 Таинственный человек

  • Скажи да приглашению> + Доброжелательность Масая Хино
  • Вежливо отклоните приглашение
  • Нет пути назад
  • Ее опасения оправданы> Добрая воля Куроко Сато

Журнал событий: новые мирные жители, Клятва хартии, Храм Икута

1.6 Приглашения и планы

Теги: Элегантный и нежный

(Требуется уровень доброжелательности Масая Хино 2, также выберите «Да» для приглашения в 1.5)

  • Говори правду> + Масая Хино доброй воли

Журнал событий: Тачи

Событие: Taisho Beauty

1.7 Импровизированный тест

Теги: Элегантный и формальный

(Требуется уровень доброжелательности Куроко Сато 2, также выберите Вежливо отклонить приглашение в 1.5)

  • Говори правду> + Масая Хино доброй воли

Журнал событий: Сакоку

Событие: Taisho Beauty

1.8 Аукцион

Теги: Элегантный и нежный

(Требуется уровень репутации Акиры Судзуки 3)

  • Сузуки-сан
  • Кии-сан (Требуется Да для приглашения в 1.5)
  • Куроко

1.9 Мир грез

Теги: Простой и благородный

(Требуется романтический костюм Тайсё)

  • Принять его предложение> + Доброжелательность Масая Хино

Журнал событий: Качи-качи Яма, Яоя, Наогая

1.10 Возникают опасности

Теги: Очаровательная и нежная

(Требуется уровень доброжелательности Куроко Сато 3)

  • Искать вместе> + Добрая воля Куроко Сато

Журнал событий: Sōchitsu Ryō, городской трамвай, Yamaraja, Engawa (требуется разделение и поиск)

Событие: Безжалостный убийца

Первые концовки

1.11 Стремитесь к истине

(Требуется уровень репутации Акиры Судзуки 4)

  • Угрожать ему
  • Используйте метод кнута и пряника
  • Жизнь в бегах Концовка: я ему не верю
  • Я должен об этом подумать:
  • Правонарушение со стороны коррумпированного Казоку ожидает приговора Сочицу Рё
  • Воры все еще в бегах; секретный ящик пропал навсегда

Журнал событий: Заяц Инабы

1.12 Секрет в коробке

Теги: Благородный и теплый

(Требуется экипировка Праведного стража)

  • Как он связан с лордом Карасумой> + Добрая воля Акиры Судзуки

Журнал событий: хонке, ши-э, сумо-грипп

1.13 Кто такой Куния Кии

Теги: Perky & Noble

(Требуется уровень доброжелательности Масая Хино 3)

  • Человек, похожий на солнце
  • Человек, похожий на кошмар
  • Ты семья
  • Я не знаю

1.14 Смелая догадка

Теги: Элегантный и нежный

(Требуется уровень репутации Куроко Сато 4)

  • Нет, он не
  • Он наверное
  • Будь смелым> + доброжелательность Акиры Сузуки
  • Я не знаю

Журнал событий: усыновление наследника

1.15 Столкновение с судьбой

  • Поговорите с ней об этом напрямую> + Добрая воля Куроко Сато
  • Оставь ее в покое

1.16 Разведывательная станция

Теги: Благородный и теплый

(Требуется уровень репутации Акиры Судзуки 5)

  • Мысли Сузуки-сан> + доброжелательность Акиры Сузуки
  • Мысли Куроко> + Добрая воля Куроко Сато:
  • Возможный
  • Невозможно
  • Мы должны продолжить
  • Что-то не так

Журнал событий: Чайхана, линия Токайдо

2.1 Зонд

  • Куроко следует уйти> + Добрая воля Куроко Сато
  • Suzuki должен уйти> + Акира Suzuki доброжелательность

Журнал событий: Фурошики

Событие: World of Two (требуется Suzuki)

2.2 В поисках Куроко

Теги: Grand & Formal

(Требуется потрясающий костюм суперзвезды и Куроко должен появиться в 2.1)

Magic Lamp has 10 major and 3 minor endings. These walkthroughs are not spoiler-free. Every stage has its' own page on the wiki; if you need help but don't want spoilers yet, please see Magic Lamp.

Contents

Major Endings

Time Travel

  • In Magic Lamp: 2-3 Jewel Thief, select "Near the couch"
  • In Magic Lamp: 2-2 Weakened Genie, select "Follow Chapur"
  • In Magic Lamp: 2-4 Fixing the Lamp, select Stubbornly resist"; this option requires Level 4 Goodwill with Light

To unlock this ending:

  • In Magic Lamp: 2-5 Arslan, select "Nod tearfully"

Kingdom in Chaos

  • In Magic Lamp: 2-3 Jewel Thief, select "Near the round table"
  • Select "Apologize" to avoid the minor ending

To unlock this ending:

  • In Magic Lamp: 2-2 Weakened Genie, select "Follow Chapur"
  • Play Magic Lamp: 2-10 Stormy Night

Eternal Night

  • In Magic Lamp: 2-3 Jewel Thief, select "Near the couch"
  • In Magic Lamp: 2-2 Weakened Genie, select "Follow Chapur"
  • In Magic Lamp: 2-4 Fixing the Lamp, select Stubbornly resist"; this option requires Level 4 Goodwill with Light

To unlock this ending:

  • In Magic Lamp: 2-8 Dark Magic, select "You can't change history!"

Grief and Remembrance

  • In Magic Lamp: 2-3 Jewel Thief, select "Near the couch"
  • In Magic Lamp: 2-2 Weakened Genie, select "Follow Chapur"
  • In Magic Lamp: 2-4 Fixing the Lamp, select Stubbornly resist"; this option requires Level 4 Goodwill with Light

To unlock this ending:

  • In Magic Lamp: 2-5 Arslan, select "Shake my head emphatically" to unlock the next stage
  • In Magic Lamp: 2-7 Night in the Desert, select "Say no" to avoid the minor ending
  • In Magic Lamp: 2-8 Dark Magic, select "You've been running away from reality" to unlock the next stage; this option requires Level 5 Goodwill with Chapur

You can unlock the ending be doing one of the following

  • In Magic Lamp: 2-9 Making A Wish, select "Agitated"
  • In Magic Lamp: 2-9 Making A Wish, select "Lost" (requires Sinbad Goodwill Lv. 6) and then select "Hesitate"

Eternal Darkness

  • In Magic Lamp: 2-3 Jewel Thief, select "Near the round table"
  • Select "Apologize" to avoid the minor ending
  • In Magic Lamp: 2-2 Weakened Genie, select "Follow the Prime Minister"

To unlock this ending:

  • In Magic Lamp: 2-13 Quicksand Illusions, select "Unsure, I shake my head" to avoid the minor ending
  • In Magic Lamp: 2-14 Dark Pact, select "Total loser"

A Grand Wedding

In Magic Lamp: 2-2 Weakened Genie, select "Follow the Prime Minister"

  • In Magic Lamp: 2-3 Jewel Thief, select "Near the round table"
  • Select "Apologize" to avoid the minor ending
  • In Magic Lamp: 2-11 The Queen's Secret, select "Encourage the Queen to stay"


In Magic Lamp: 2-13 Quicksand Illusions, select "Unsure, I shake my head" to avoid the minor ending

In Magic Lamp: 2-14 Dark Pact, select "Prince who neglected his duty" to avoid the minor ending; this requires Level 6 Goodwill with Chapur

In Magic Lamp: 2-15 What Lies Ahead, select "To live with the person you love"; this requires Level 7 Goodwill with Kahir

1.1 Занавес поднимается

Теги: Задорный и нежный

Журнал событий: Парижская опера, <Полиект>

1.2 Странные Риморы

Теги: Очаровательный и элегантный

  • Верьте, что призрак существует
  • Не верю в призраков

Журнал событий: Understage

Событие: Появление Призрака

Гайд игры Dress Up Time Princess Phantom of the Opera

1.3 Ожидаемое воссоединение

Теги: Grant & Cooling

  • Его планы на Антарктику
  • Его расследование в оперном театре

Журнал событий: <Фауст>, Антарктическая экспедиция

1.4 Таинственное предупреждение

  • Рауль> + Рауль доброй воли
  • Менеджер

Журнал событий: usher

1.5 Вставка 5

Теги: Задорный и нежный

(Требуется уровень доброй воли Рауля 2 и выбрал Рауля в 1-4)

  • Возможно, это дело рук людей> + добрая воля Рауля

Журнал событий: очки Opera

1.6 Призрачная роза

Теги: Задорный и нежный

(Требуется уровень фантомной репутации 2 и выбор Менеджера в 1-4)

  • Моя забота об Ангеле> + Призрачная доброжелательность

1.7 Приглашение на вечеринку

  • Примите с радостью> и покиньте оперный театр пока или смиритесь с этим пока

Первые концовки

1.8 Огненное проклятие

Теги: Теплый и благородный

(Требуется уровень доброй воли Рауля 3 и выберите Принять Глэди в 1-7)

  • Концовка парижского огня: уйти с персидским мужчиной
  • Концовка Blazing Rage: ждите Рауля, как вы и обещали

1.7 Приглашение на вечеринку

  • Примите с радостью> и покиньте оперный театр пока или смиритесь с этим пока

1.9 Пугающая ночь

Теги: Очарование и элегантность

(Требуется фантомный уровень доброй воли 3 и выберите «Примириться с этим в 1-7»)

  • Беги на сцену
  • Беги за кулисы

1.10 Звезда в Париже

Теги: Теплый и благородный

(Требуется весенняя легкая экипировка)

  • Дай слово> + Призрачная добрая воля

Журнал событий: Ромео и Джульетта

Теги: Grand & Cooling

(Требуется фантомный уровень доброй воли 4)

  • Нет, я не буду> + Призрачная репутация

1.12 Демоническая награда

  • Скажи Раулю> + Доброжелательность Рауля
  • Молчать> + Призрачная добрая воля

Журнал событий: Ромео и Джульетта

1.13 Нападение на кладбище

Теги: Теплый и элегантный

(Требуется уровень доброй воли Рауля 4)

Событие: кладбищенская мелодия

1.14 Возвращение таинственного человека

Теги: Grand & Cooling

(Требуется наряд меланхоличной арии)

  • Примириться с Раулем
  • Стоять на своем

1.15 Подземный лабиринт

Теги: Теплый и благородный

(Требуется уровень доброй воли Рауля 5)

  • Оставайтесь с Раулем> + Добрая воля Рауля

Журнал событий: Punjab Lasso

1.16 Клятва

Теги: Теплый и элегантный

(Требуется фантомный уровень доброй воли 5)

  • Скажите Раулю
  • Сдержать обещание

1.17 Первоначальное расследование

Теги: Очаровательный и элегантный

(Требуется костюм Angel’s Whisper)

  • Притвориться спящим
  • Попробуйте поговорить с ним

1.18 Призрак за маской

1.19 Отчаявшаяся любовь

Теги: Теплый и элегантный

(Требуется наряд полуночной элегии)

  • Солги ему
  • Дай искреннее обещание

1.20 Окончательное решение

Теги: Задорный и нежный

(Требуется уровень доброй воли Рауля 6)

  • Концовка Лазурного путешествия: иди с Раулем
  • Отказываться идти

Событие: далеко-далеко (требуется, чтобы пойти с Раулем)

1.21 Свет и Тьма

Теги: Очаровательный и элегантный

(Требуется экипировка Sharon’s Roses, также уровень Phantom Goodwill 6)

Финальные концовки

1.22 Заключительный акт

(Требуется Рауль, а также Phantom Goodwill уровня 7)

  • Сомнительная концовка любви: превратить скорпиона
  • Включите кузнечика:
  • Блаженная пара Концовка: возьмите Рауля за руку (требуется Рауль в 1.4, скажите Раулю в 1-16, откажитесь идти, и Рауль скажет, что он будет ждать шанса в 1.20)
  • Концовка Paris Star: уйти с Раулем (требуется сдержать обещание в 1.16, отказаться от ухода и Рауль уходит с разбитым сердцем в 1.20)
  • Оставайся с Эриком
  • Если вы выберете Остаться с Эриком:
  • Концовка песни Underground: Follow Erik
  • Окончание обреченного воссоединения: подождите, пока Эрик искупит (требуется дать слово в 1.10, хранить молчание в 1.12, сдержать обещание в 1.16, дать искреннее обещание в 1.19 и отказаться идти в 1.20)
  • Концовка Покойся с миром: Жди Эрика вечно

Событие: Поцелуй искупления (требуется Превратить кузнечика) и Судьбоносное воссоединение (требуется подождать, пока Эрик искупит вину)


Magic Lamp is the second main story available. It is unlocked after clearing Queen Marie stage 2-1 A Decision . Players will awake as Gina, a fierce girl in a world of Arabic folktales.

This Book has 2 Chapters.

Costs: 45 Reader's Coupons.

Difficulty: (However, based on the difficulty of later books, the community downgrades this book's difficulty to a 2.)

Contents

Summary

A young woman discovers a magic lamp, and is tasked with finding a lost gem. She sets off on a wild adventure with the genie and the prince, and finds out the truth about the past.

Required Clothing

The following is a list of the required clothing, and any craftable clothing that is needed to make it. Required clothing cannot be borrowed, and you cannot craft with borrowed clothing.

  • Requires Desert Adventure
  • Requires Emerald Veil
  • Requires Sunlight Earrings; blueprint can only be obtained through Parven's Shop
  • Requires Palm Shade
  • Requires Immortal Vines
  • Requires 2 Moonlit Sage
  • Requires 1 Lush Oasis

Chapter 1

1-1 Runaway Slave

I awake to find myself in a strange and sweltering world, and that I am being sold as a slave! What do I do to get out of this predicament?

Style:
Gifts: Faraway Journey, Road Ahead
Event Logs: Slave, Full Moon Kingdom
Rewards: 3,000 , 3 Reader's Coupons, Mysterious Treasure, Blueprint: Sandy Challenge, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-2 Homeless

Kahir and I head to the slums. but find that "my" home has been demolished. What happened here?

Style:

Event Logs: Date palms

Rewards: 3,000 , 3 Reader's Coupons, Master of Fate, Blueprint: Desert Adventure, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-3 Wealthy Sinbad

Kahir introduces me to Sinbad, the richest man in the Full Moon Kingdom, and learn why the slums were demolished. Something sinister is brewing, and I feel ill at ease.

Style:

Rewards: 3,000 , 3 Reader's Coupons, Wondrous Rose, Blueprint: Morning Dew, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-4 Party of Adventurers

There's finally something interesting! Sinbad is throwing a banquet, and has invited many adventurers from different places. I wonder what kind of people will show up!

Style:

Rewards: 3,000 , 3 Reader's Coupons, Whirlwind Romance, Blueprint: Reverie Stroll, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-5 Cave of Danger

I follow the magician who stole a precious silver trinket, and end up in a barren desert. What does he want? Danger is in the air.

Rewards: 3,000 , 1 Reader's Coupons, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-6 Meeting the Genie

I'm miraculously unharmed from my fall! But how do I escape from this cave?

Companions Unlocked: Light

Event logs: Dark Magic

Rewards: 3,000 , 1 Reader's Coupons, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-7 Sneaking into the Palace

I've returned safely! But I wonder. should I tell Sinbad the truth of my adventure in the cave?

Style:

Companions Unlocked: Kahir

Requirements: Sinbad Goodwill Lv. 2

Event logs: Exclusive Cabinet

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Pearl Bracelet, Blueprint: Equivalent Exchange, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-8 The Prince's Troubles

Kahir brings me to the Royal Library, and we discover something suspicious in the historical records. However, we are interrupted by an unexpected visitor, and I panic.

Style:

Companions Unlocked: Chapur

Requirements: Light Goodwill Lv. 2

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Snake Wand Relic, Magician's Dream, Blueprint: Lunar Phase, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-9 The Alchemist

I decide to help Kahir and take his letter to the alchemist Awad. Hopefully I'll be able to persuade Awad to return and protect the Royal Alchemy Workshop from the Prime Minister

Style:

Requirements: Moonlit Sage, Kahir Goodwill Lv. 2

Event logs: Alchemy, Fake Coins, Awad

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Lunar Scimitar, Blueprint: Immortal Vines, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-10 Philosopher's Stone

The banquet is in two weeks, but Awad has hit a stumbling block. I'm getting anxious, and Light makes a suggestion.

Style:

Companions Unlocked: Scheherazade

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Silver Stars, Blueprint: Lush Oasis, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-11 Oasis Fairy

Kahir wants to give the queen a surprise from the Western Provinces at the Banquet, and I have the perfect idea!

Style:

Requirements: Kahir Goodwill Lv. 2, Chapur Goodwill Lv. 2

Event Logs: Beni

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Circle of Life, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-12 The Banquet

I ask Light to help me prepare a perfect outfit for the dance, but he seems to have gotten his knickers in a twist.

Style:

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Night Aglow, Blueprint: Lovesick Lament, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-13 Royal Emergency

Sinbad receives the King's invitation and merrily prepares to enter the palace to meet his old friend.

Style:

Requirements: Scheherazade Goodwill Lv. 2

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Bejeweled Pipe Relic, Blueprint: Wanderer's Hymn, 1 Gift Material, 1 Crafting Material

1-14 Granny Fatimah

Kahir and I rush to the Western Provinces to find the famous witch doctor to heal the king.

Style:

Requirements: Chapur Goodwill LV. 3

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Palm Shade, 1 Gift Matererial, 1 Clothing Material

1-15 Serpent Queen

Kahir, Light, and I head to the desert to find the Golden Millennial Serpent. Who knows what dangers await us?

Style:

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Sea of Pearls, 1 Gift Material

1-16 A Difficult Choice

I am poisoned by the Golden Serpent Queen, and Light is weakened by his excessive use of magic. The Queen gives Kahir an ultimatum.

Style:

Requirements: Light Goodwill LV. 3, Kahir Goodwill LV. 3

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Flowerbird Tambourine Relic, Blueprint: Eternal Daylight, 1 Gift Matererial, 1 Clothing Material

Chapter 2

2-1 Investiture Ceremony

Light and I are invited to the Investiture Ceremony at the palace. Everyone seems excited about this solemn ceremony, but Light seems a little off.

Style:

Requirements: Lunar Phase, Scheherazade Goodwill LV.3

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Dawn Blade Relic, Blueprint: Arabian Night, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-2 Weakened Genie

Light has become weak due to overuse of his magic. I don't know what to do. but Light suddenly makes a bold request.

Style:

Requirements: Sinbad Goodwill LV.3

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Lone Journey, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-3 Jewel Thief

I decided to take the risk to save Light, and sneaked into the Palace to steal the ruby from the royal scimitar.

Style:

Requirements: Chapur Goodwill LV.4

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Cryolite Bracer Relic, Blueprint: Adventurous Heart, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-4 Fixing the Lamp

I manage to acquire the ruby and hurry back home, but the unexpected happens.

Style:

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Geometric Earrings, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-5 Arslan

He looks like Light but he says he isn't? Where is he going? This is unsettling.

Style:

Requirements: Light Goodwill LV.4

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Destiny's Call, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-6 Sealed History

So that was how Light got trapped in the Lamp. Was our meeting fated to be or just a coincidence?

Style:

Requirements: Kahir Goodwill LV.4

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Fate's Vow, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-7 Night in the Desert

Light and I decided to head into the desert to find Chapur and stop his sinister plans. Unease settles in. it feels like we're getting too well acquainted with danger.

Style:

Requirements: Scheherazade Goodwill LV.5

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Eternal Trust, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-8 Dark Magic

The genie who broke a taboo and a magician that fell into darkness. They finally confront each other. This time, I will fight by Light's side!

Style: No dress up component

Requirements: Sinbad Goodwill LV.5

Rewards: 3,000 , 1 Reader's coupons, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-9 Making A Wish

The darkness surrounding the desert finally dissipated, but Light has fallen into a deep slumber. He promised me he wouldn't sacrifice himself! And he still owes me a wish! I have to get him back!

Style:

Requirements: Fate's Vow, Kahir Goodwill LV.5

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Woven Path, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-10 Stormy Night

Kahir gives me the ruby, allowing me to save Light. However, in that very instant, the palace is thrown into turmoil.

Style:

Requirements: Old Memories, Kahir Goodwill LV.4

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Shining Bangles, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-11 The Queen's Secret

I can't just sit here while the Prime Minister tries to take the Palace! I have to help Kahir!

Style:

Requirements: Scheherazade Goodwill LV.5

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Night Travels, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-12 Ending the Rebellion

I use the Silver Cloak to disguise myself as Chapur and find Kahir! Can we quell this rebellion and bring peace back to the kingdom before dawn?

Style:

Requirements: Sinbad Goodwill LV.5

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: All that Glitters, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-13 Quicksand Illusions

Kahir and I find a strange map in Chapur's notes. Will it lead us to him and Light?

Style:

Requirements: Abyss Legend, Light Goodwill LV.5

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Dawn Breaks, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-14 Dark Pact

Chapur used dark magic with the Magic Lamp and covers the Full Moon Kingdom in darkness. There's only one way to stop him now.

Style: No dress up component

Requirements: Scheherazade Goodwill LV.6, Sinbad Goodwill LV.6

Rewards: 3,000 , 1 Reader's coupons, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

2-15 What Lies Ahead

Light sacrificed himself to rid the Full Moon Kingdom of darkness. After Chapur is dealt with, Kahir and I start searching for a way to awaken Light.

Style:

Requirements: Dawn Breaks, Light Goodwill LV.7, Sinbad Goodwill LV.7

Rewards: 3,000 , 3 Reader's coupons, Blueprint: Night Crow, 1 Gift Material, 1 Clothing Material

Endings

Magic Lamp has 10 major and 3 minor endings. For a relatively in-depth walkthrough, please see Magic Lamp Endings.

Читайте также: