Gold and goblins гайд

Обновлено: 04.07.2024

Неплохая анимация, качественный игровой дизайн, красивая графика, разнообразные уровни, оригинальный геймплей, простое управление

Сбросы прокачки при переходе в новый уровень

Gold and Goblins: Idle Mine‪r представляет собой очень красочный симулятор майнера для Android от разработчиков студии Benouar, в котором мы будем развивать шахты по добыче золота, всевозможных драгоценных камней и самоцветов, а также магического эликсира. Игра порадует ценителей жанра весьма оригинальным геймплеем, интересным дизайном локаций, качественным графическим оформлением в мультяшном исполнении, отличной анимацией и забавным звуковым сопровождением.

Геймплей Gold and Goblins: Idle Mine‪r

Смысл игрового процесса заключается в перманентном расширении своих подземных владений. Правда, происходит это довольно необычно. В самой первой шахте на входе стоит необычная пушка. Она стреляет бочонками, из которых появляются гоблины-шахтеры. Наша задача — расставлять их по шахте таким образом, чтобы они оказывались рядом с залежами драгоценного металла или камней. Иногда на просторах локаций встречаются сундуки, которые тоже необходимо откапывать.

Как только рудокоп начинает работать инструментом, на ископаемом участке появляется таймер, говорящий о том, сколько времени потребуется на раскопки. Все гоблины имеют определенный уровень прокачки, о чем можно судить по числу над их головой. Одинаковых шахтеров можно объединять, получая более профессионального рабочего, делающего работу почти в два раза быстрее предыдущего работника. Правда, чем выше уровень модернизации гоблинов, тем меньше коэффициент улучшения.

Как только одна кучка руды оказывается переработанной, мы должны переносить гоблина к следующей. Заработанные в процессе деньги нужны для покупки новых шахтеров, а также прокачки пушки, рудника в целом или отдельных его участков. Чем дальше мы продвигаемся, тем выше цены. Разумеется, шахтеры начинают приносить больше денег, но в целом ждать следующей ступени модернизации чего бы то ни было приходится дольше. Иногда выгоднее иметь кучку менее прокачанных шахтеров с обычной киркой в руках, чем парочку работников с отбойными молотками.

Правда, когда широкие участки оказываются разработаны, на узких приходится либо объединять слабых подопечных, либо смотреть на то, как они маются от безделья, так как все они попросту не помещаются рядом с разрабатываемыми участками. Через несколько уровней помимо локальных участков открываются дополнительные шахты. Как только мы откроем к ним доступ, они тоже начинают приносить прибыль. Их также можно прокачивать, нашей главной задачей в отношении таких приисков будет их автоматизация.

В обычном состоянии нам приходится вручную опорожнять все вагонетки. Хоть они появляются и реже, чем хотелось бы, лишних движений все-таки делать не хочется. Если откровенно, даже перетаскивание гоблинов с одного места на другое слегка утомляет, но на этом построен геймплея и здесь ничего поменять нельзя. Зато открыв нового гоблина с определенными способностями, можно задействовать его в новой шахте и радоваться тому, как он сам выгребает золото из вагонеток.

Особенности Gold and Goblins: Idle Mine‪r

  • Симпатичная графика;
  • Много уровней;
  • Забавная анимация;
  • Простое управление;
  • Оригинальная система прокачки.

В остальном Gold and Goblins: Idle Mine‪r для Android вызывает положительные эмоции и с ролью тайм-киллера игра действительно справляется отлично. Распространяется этот пожиратель времени бесплатно и не надоедает принудительной рекламой. Система донат присутствует, но ее использование, откровенно говоря, не принесет большой прибыли, так как после перехода в новую локацию приходится начинать прокачку гоблинов заново. Хотя некоторые их особенности модернизируются на постоянном уровне, упомянутая ранее искусственная инфляция сводит эту прокачку на нет.

Gold and Goblins – это игра из жанра Симуляторы, которая недавно вышла на мобильные платформы Android & IOS от разработчика ADQUANTUM ltd. Игра абсолютно бесплатная и уже доступна для скачивания на Google Play. В этой статье мы предоставим вам информацию об игре, а также дадим взлом Gold and Goblins, который откроет новые возможности, устранит главные недостатки, даст много игровых ресурсов и не только. ADQUANTUM ltd умеет делать игры и ты можешь самостоятельно в этом убедится.

ADQUANTUM ltd сделал хорошо защищенную игру, поэтому не каждый может скачать модифицированную версию игры и установить мод Gold and Goblins на свое устройство. Но использовать мод не обязательно. Почему? Потому что азиатские программисты любят игры ADQUANTUM ltd и делают отличные бонусные коды, которые также можно получить абсолютно бесплатно.

Больше кодов вы найдете ЗДЕСЬ .

Недостатки игры от ADQUANTUM ltd абсолютно стандартные: много рекламы, отсутствие игровых ресурсов, сложность открытия некоторых элементов и многое другое. Читы Gold and Goblins решат все проблемы, уберут рекламу, дадут много денег (ресурсов) и многое другое. Ниже вы можете увидеть список рабочих кодов, которые обходят защиту созданную ADQUANTUM ltd и дают прекрасные преимущества.

Коды Gold and Goblins на Android и IOS:

eIx9VcTZvgM1
TwXAG6gfijx9
SIYbDHywYoBY
hAXNEVsVAU63
gOUjVYxIIcG2
GO56TR4EpyTX
3isN2Tg1iKEs
Z11blRXcPI2U
RJdK0zzC4xnf
fyUZ7Cgj25uy
DlbukbCFxOHQ
1NZ7y4LNcX0D
K8F9q4osbYv3
pgBPR1eOKswa

Вы не знаете, как вводить коды? Прочитайте ИНСТРУКЦИЮ и сделайте все за одну минуту.

Коды не работают на обновленной версии игры? Ребята из ADQUANTUM ltd могут идентифицировать коды и сделать их недействительными. Если коды не работают, напишите об этом в комментариях и мы их обновим.

Взломанный Gold and Goblins раскроет весь потенциал игры. Просто введите секретные коды и играйте без ограничений. ADQUANTUM ltd не блокирует игроков за использование бонусных кодов, поэтому используйте их сколько угодно. Обновленные читы появляются через 3 дня после обновления игры, так что не спешите уведомлять нас о новой версии игры.


So obviously like the rule of life, it takes money to make money, the rich get richer, the poor get poorer etc.
So how do you start your adventure into gold making? - You need to start getting raw liquid gold. With legion, getting raw gold has never been easier.

Class Hall Missions

World Quests is as simple as it gets, there are quests which just plain out offer gold, which ranges from 90-1000 gold. These quests can be finished in minutes (Quest dependant) and there are usually 5+ quests up each day that are offering gold.

Flipping small items on the AH

Option one is obvious, I wont need to go into any more detail than I did above.

Proefessions - Herbalism is still a really strong money maker. So you can either continue farming herbs which will net you a good amount of gold each day! Or maybe think about a new area to make money. I will list the professions I have below and how I made gold with them.

The above are what I used at the start of Legion to make gold with professions. These are still viable, but as mentioned Do the math!

I want a bigger income.

Six-Feather-Fan was the biggest earner, it is/was Best in Slot trinket for agi DPS classes. I would/still do scan the AH every time I log on to see if there are any on the AH and checking the price to see if it would be worth flipping or not.

Here is one of my golden rules!

1 x 13 Aethril - 10g

1 x 36 Aethril - 11g

2 x 22 Aethril - 11g

1 x 7 Aethril - 12g

Then list a stack of 100 or 10 x 10 stacks for 20 gold each etc. You might be thinking, why would players not just buy the cheapest item?

Reason 1 - People are lazy! They would rather buy simple amounts or click once instead of 50 times.

Reason 3 - A popular reason, professions/quests require a specific amount of an item - For example, obliterum, it requires 8 pieces to go from 815ilvl to 855ilvl. - Use this knowledge to your advantage. If there are only 5 pieces on the AH for 3000 gold. You could list yours for 3500+ in a stack of 8! This has more chance of selling than the 5 below due to someone wanting a full upgrade. - I recently sold a stack of 8 for 3500 gold when the price individually was down to 2800. People prefer simple maths! This method can be used across all sorts of materials. Find out how many herbs are needed for Flask/Potions/Armor/Enchants and sell in stacks.

My number one rule over everything

So, learn to be patient! Prices fluctuate all the time! Work out the days things are down, work out the days things are up. Then take some risks to buy low and sell high!

Know your market, watch the prices for a week, see how they go up and down, what stack sizes are people post in?

Buy low, sell high

Buy up odd number stacked items, and sell in stacks more commonly purchased, for a price higher than the individual price

Farm, Farm, Farm, Farm, FARM!

Old raids offer good raw gold

Do your world quests

Complete class hall missions

Take risks, but only take a risk you can afford to lose. People on this sub suggest 5-10% of your liquid is enough to risk with.


3. I transmute Pyrium bars almost every day, which nets me around 15 bars at 250g each. If I have enough herbs by transmuting Cloth to Herbs or Skins to Herbs, I may craft Flasks of Whispered Pact which I have Rank 3 of, and sell them on Tuesday afternoon at around 500g each, which is not always a win if the Proc Gods have been screwing with me. But say I crafted 10 and procced an additional 5. This represents 3750 g on Pyrium Bars and 7500g on Flasks. I should sell some Potions but I rarely do. Now since I fucking love Garrisons, I also make Alchemical Catalysts and sell the Draenor trinket at 25g. Say I craft 20 of those bad boys a week, that’s 500g right there by vendoring them to any of the random dumbass NPCs that litter my beautiful Garrison and don’t even have the decency to pay me upkeep. MONTHLY INCOME: 12k neatly rounded up (Again, lazy)

4. I used to dabble on the Obliterum Shuffling market before 7.3 but that shit is practically dead, so I usually buy several 200 stacks of Shal’dorei Silk and Stonehide Leather, and craft Rank 3 bracers or belts, send them to my Enchanter, DE that bullshit and depending on the price of Arkhana or Leylight Shards, I act accordingly. Since the untimely death of the Obliterum dance, I sometimes check TSM for Ring Enchant prices and craft a few of the most profitable at the moment. Say, I generate 200 Arkhana and 5 Binding Enchants, at my laziest. Each enchant might be around 1.5 to 1.7k and each Arkhana could be at 15g if I’m lucky. Let’s add it up: MONTHLY INCOME: 10k neatly rounded yet again

5. I take my Hunter on these freaking awesome Skinning runs, depending on a few factors. If my Tailor is running low on Sumptuous Fur, I may buy it, but occasionally I want to ignore my guildies and the world in general, so I decide to farm Raw Beast Hides and Fur on Nagrand, until I feel I’ve had enough, Now true, I rarely sell these but they passively help my income by ensuring a steady supply of Hexweave Cloth, and ergo, Hexweave Bags. Now some other times, I head to kill Falcosaurs by the shit ton, and since I have the Gutting perk (250 Sightless Eyes on Dalaran Sewers), I can get a lot of skins, a few random greens to either vendor or DE, and Bloated Stomachs which can add to the fun, and I only stop when I’ve gathered between 5 to 10k worth of skins. I have the Boon of the Bloodhunter on this bad girl, so I can make sure I have enough for a weekly Legendary craft. Now, I said I’m lazy which means, I say weekly Legendary craft, but more often than not, and since I hate Kara with the fury of a thousand suns, that ends up being one Legendary a month. I often go for the Leather one since leather users are more plentiful. I’ll be reasonable and say that I can sell it for around 75k on a bad day. So skins, meat and Legendary. Let’s see where we’re at. For the purpose of this calculations, we’ll say we got fed up with killing those shrieking winged bastards and just got 10k worth of stuff. MONTHLY INCOME: 85k

6. Now it’s time to make my Gathering mule work for a change. Disclaimer, I love farming, I put on some music, I light some candles and if my computer were water resistant, I’d probably take a bath while doing it, but alas, I grab a beer instead. I do the ServerHop Empyrium farm, although everyone and their freaking grandma are doing it now, so I wait until 3 or 4 in the morning when I’m good and wasted, and I farm that spot until I have around 1000 ores. In the process, Astral Glory clusters occasionally pop up, so it’s not rare for me to end up with 200 herbs, as well as some Felslate crocolisks, which net me around 400 ores, being conservative. Empyrium costs between 35 and 45g per unit on my server, and since I sell it on neat stacks of 200, I crank that to an even 50, and people pay it since most are lazy fucks like me. If for some weird reason, the ore is not selling well, I send it to my JC and mass prospect the stacks, and sell cut and uncut gems, although fuck Labradorite to infinity. For this guide though, I’m going to assume I don’t prospect it and sell the ore raw, as well as the herbs. So that means… MONTHLY INCOME: 60k give or take

7. Weird little fact here, my JC/Ench also has maxxed out Fishing with the Artifact unlocked. I could go to Suramar and fish whatever vermin is there, but I found that I do a lot better if I go to Deepholm and farm Albino Cavefish, one of the reagents for the Vial of the Sands recipe, needed for Deepholm Oil. I farm 200 of those suckers and sell them in stack of 8, since that’s the magic number needed for the Oil. I normally reset that market every week, and end up selling them at 120 each on a bad day, 150 at an amazing one. Go figure, on my server that shit sells consistently week after week, even though folks here told me it rarely moves. MONTHLY INCOME: 24k

8. Finally, all my toons have Epic or Legendary followers at 900 or in some cases 925. I religiously do the Gold missions whenever they are available through the phone App. Say I do 2 missions a week per toon at 200% which ensures Bonus gold, and each mission has 700g base reward, which is the most common. Bonus is often 1500g more. That means every toon nets me 4.4k a week, but let’s be lazy and assume I was unlucky and only had 1 mission a week per character. That’s 8.8k a month per toon, and I have 4, so that means:MONTHLY INCOME: 35k rounded down

Whew, for a lazy bastard, I think I did alright. Let’s look at the grand total:

GRAND TOTAL: 197k

With tokens staying steady at the 165 range in the US, this gives me enough to ensure my subscription. Now before all the smarty-pants in the room point it out, I’m 100% sure my math is off and it probably means, I’m shortchanging myself, but that’s OK, I hate posts that always consider the best possible scenario as absolute fact, because that depresses you and when that happens to me, I drink, and then I make my wife drink and next thing you know, we’re trying for that baby we said we’d never have. No thank you, I’m quite happy with my cats.

This is my method, and while chaotic it works for me. I occasionally get lucky and I snatch something out of the TSM Good Deals for resale, or straight up Snipe some unsuspecting fool’s item to resell, even though, at least from my perspective, the Sniping scene is too hard and I mostly suck at it. I sometimes go on XMog runs, but I hardly ever get something worthy of a YouTube episode, but I mostly do it for nostalgia’s sake. That’s it folks, hope you had fun, and if you want pointers, comments or simply want to let me know how much of a lazy fat-ass I am, sound off after the post. HAVE A BEER ON ME!

Читайте также: