Heroes of might and magic 6 не подключается conflux

Обновлено: 05.07.2024

при входе в игру пишет, что нет подключения к инету, поэтому невозможно подключиться к conflux, но дело в том что интернет есть (подключено все и работает)! до сегодняшнего дня все работало. что делать?

Скачал игру с интернета, в conflux захожу, пишет не правильный пароль. Подскажите пожалуйста что можно сделать Вася 163 27 июля 2015

Не подключается к CONFLUX. На форуме Буки сказали, что надо ввести ключ в клиенте Юбисофта. Просмотрела все файлы, но ярлыка клиента нет. Подает признаки жизни только при запуске игры. Что делать или куда вводить ключ? AkiraLeDix 10 июня 2015

при подкл пишет проблема с доступом в интернет Rikko_gross 2 июня 2012

До вчерашнего дня все работало, сегодня запустил игрушку, и вот тебе на. пишет что нет соединения с инетом, все перерыл но ничего толкового не нашел с чем это связанно. Просьба разобраться с этой проблемой!. iSTVOOD 26 мая 2012

Might & Magic Heroes VI, некоторые проблемы и их решение

В данной статье я буду описывать некоторые проблемы с которыми я столкнулся играя в эту замечательную игру.
Чёрный экран при запуске
Если у вас возникает эта проблема то скорее всего это проблема с драйверами Nvidia которуя скорее всего так и не решили( в моём случае нет).
Для решения этой проблемы откройте следующую директорию C:\Users\(имя вашего компьютера)\Documents\Might & Magic Heroes VI\(наименование профиля)
и открыть файл ProfileData и отредактировать следующую строчку изменить значение <gfx_Fullscreen2>Fullscreen</gfx_Fullscreen2 на <gfx_Fullscreen2>Windowed</gfx_Fullscreen2>. Эта манипуляция запустит игру в оконном режиме после чего игра будет запускаться нормально. Когда вы зайдёте уже в сами настройки игры то можете изменить обратно на полнокранный режим. После чего игра должна запускаться корректно.
Бесконечная загрузка Conflux
Если вы столкнулись с данной проблемой советую для начала подождать примерно 1 минуту так как у Conflux всего один сервер то порой приходится ждать достаточно долго.
Если так подключение и не произошло можете проверить состояние сервера Conflux по следующей ссылке
сверху в левом углу статус сервера если сервер активен то проблема в вашем подключении если нет то у серверов.
Если проблема у вас попробуйте перейти по следующей ссылке если пишет ОК это означает что к самому серверу вы можете подключиться.
Если нет советую выполнить советы техподдержки по данному поводу по следующей ссылке.
Данный метод мне помог но следует пользоваться с осторожностью так как ваши сохранения из других игр тоже храняться в файлах лаунчера Uplay и могут быть утеряны безвозвратно.Если же вы можете могли подключиться на сервер возможно вам поможет переустановка Uplay с удалением всех сохранений и тоже самое проделать с вашими сохранениями на вашем компьютере по следующей дериктории C:\Users\(имя вашего компьютера)\Documents\Might & Magic Heroes VI\(наименование профиля).
Покупка предметов за средства монет uplay
Тут могу посоветовать только подождать так как после покупки сразу данные товары не приходят следует подождать 1-2 дня чтоб данные предметы появились в возможности кастомизации в размеде моя династия ->герои династии и соответственно в оружии денастии и любимцы династии.
Великолепные"кубики" в кампании
Если вы столкнулись с данной проблемой в режиме кампании в следствие чего происходит вечное ожидание хода противника . Решить эту проблему быстрого боя который можно включить в настройках после чего перезапустить сохранение и надеяться на победу компьютера над врагом. В большинстве случаев персонаж побеждает.В награду вы получите отличный ролик после завершения битвы .
Ну вот в принципе и все баги и проблемы с которыми я столкнулся играя в Might & Magic Heroes VI на данный момент если найду решение ещё каких-нибудь проблем то выложу мои результаты сюда. По самой игре могу сказать что игра очень даже интересна в плане развития персонажей, музыки и отличные способности рас. Так же на данный моментя столкнулся с просадкой кадров при соединении с Conflux при игре с большим количеством ботов.
Надеюсь вы почерпнёте для себя что-либо полезное и найдёте решение вашей проблемы.

Ubisoft Support Staff EMEA Join Date Aug 2017 Posts 7,771

Unfortunately our support staff here are only able to provide assistance in English. If you are able to provide a translation of this, then we can take a look at it for you.

Alternatively there may be another user here who can help you or you can speak with our Support team through the contact site here

In order to create threads, posts, and interact with the Ubisoft forums you need to have a Ubisoft account with a verified email address.

Verifying your email address also improves the security of your Ubisoft account, helps us provide you better support, and ensures you don't miss out on exclusive content, newsletters, and other special offers.

The email address for your Ubisoft account is currently:

We have sent you an e-mail to enable you to verify your email address. Please read and follow the instructions provided to complete this process.

hi my game plays offline fine but when it tries to connect to conflux the screen just keeps trying to connect but never does. it worked for a bit the other week but then cut me off and has not connected since. uplay connects with no problems and game syncs complete.

is there a solution to this i have reinstalled and updated the game and allowed the game through my firewall i have even tried turning the firewall off which still does not establish connection.

any advice would be nice thanks

I've got the same trouble. I've tried to turn off my antivirus, firewall and so on but it didn't help. So will wait for answer.

same problem

I can't connect to Conflux either, I have allowed all .exe programs from UPlay and HoMM6 to my Firewall and opened all ports recommended in my Firewall and router and still I can't connect.
All was fine before v1.5 and the new UPlay screen.

The only difference with you guys is that when I turn off my Firewall , the game will connect to Conflux.
I dont like to be online with my Firewall off though, so that's no solution for me.
When I turn on my Firewall again after being connected to Conflux, I get disconnected within a minute.

I use McAfee virusscanner and firewall.

What about you guys, you got any luck solving this yet ?

I bought Heroes VI on Steam today, and after I launch the game, I can't connect to the Conflux. It just keeps trying to connect with no result.

Any idea when this will be resolved?

This seemed to work for me so I hope it helps out.

Conflux doesn't like it when I use my wireless. I swapped to using a cable to my router just by chance and everything worked great. When I swapped back to wireless just to double check again conflux would not connect.

Hope this helps some folks.

I bought the game and an expansion pack yesterday, and spent most ofthe evening jiggering with firewalls and whatnot just to get the UPlay account to synchronize. Now, when I load into the game, it pulls my UPlay account name and level and displays those at the top behind the "Conecting to Conflux" loading spinner, but that spinner never goes away. And it wipes my account info if I cancel the Conflux connection.

Plus, it wont let me use my expansion pack code because its not connected.

Member Join Date Aug 2011 Location Vancouver, WA Posts 399

Been having this problem for a week or two.

I finally decided on a strategy for the 3rd Stronghold campaign map and was close enough to what I assume would be a final battle (got all the upgrades, met the dragon) and I lose connection. Mind you, I didn't save like I should and have the autosaves off because it ends up pushing my wife, son and our Hot seat games off.

Please, Ubi - Stabilize the UPlay/Conflux or patch it so we don't need it anymore.

It's gotten so I don't try to play this game because I'm afraid of getting booted.

i think it's got something to do with the account guys caus my mum is having the same problem bu i'm not mine connects fine even tried loggin hers mo my pc and nothing

I pre-ordered this game. Literally since the day it launched, Uplay or "the conflux" (whatever that is, you're not helping anything, Ubi, by intentionally obfuscating your technology with arbitrary product names) work intermittently at best. I can't really express how disappointed and frustrated I am over this. I've written to support two or three times, and all I ever get in return are cookie-cutter replies full of pre-fabbed apologies, obvious advice, and a complete absence of solutions.

There is absolutely no reason to insist on staying connected to the Ubi servers whilst I play a strategy game in single-player mode. But when I can't connect, neither can I access my dynasty, and this about every third time I try to play this game I am stonewalled. I will absolutely never buy another title that's run through Uplay, and, given that Ubi has had a year to work out this problem, I can only surmise that the company is satisfied with this level of service. Given that I'm not, and given that I've done everything I can as a consumer (including logging this complaint more formally) to make myself heard, the only solution left is to simply get over my desire to play HoMM games and move on to software developed by a company that considers the continued experience of its customer base a priority.

It is a stupid, stupid shame that an unnecessary, proprietary advertising platform disguising itself as social gaming network is such an insurmountable barrier to the actual product which is, on its own, actually quite good.

Читайте также: