Total war attila топ модов

Обновлено: 06.07.2024

Сообщество Империал: Моды Total War: Attila - Сообщество Империал

Overhaul - всеобъемлющие модификации Total War: Attila.

The New Bloood: from Tribes to Kingdoms

Глобальный мод-тюнинг Аттилы. Максимально напряженный ход игры, когда АИ представляет реальную угрозу для игрока не только в кампаниях за фракции-изгои.

Medieval Kingdoms: Total War

Medieval Kingdoms: Total War - амбициозный проект, является продолжением проекта Total War: Medieval kingdoms [1212 A.D]

Моды геймплея и Аи Total War: Attila

Моды улучшающие геймплей и Искусственный Интеллект в тактике и стратегии.

Графические моды Total War: Attila

Моды меняющие внешний облик отдельных элементов игры - интерфейс, иконки, освещение, флаги и т.д.

Сообщество Империал: Глобальные моды Total War: Attila - Сообщество Империал

Forgotten Realms (Забытые Царства) - глобальный мод, преследующий две цели: помимо глобального рескина всех возможных играбельных фракций, дать возможность игроку почувствовать прелесть игры за незаслуженно забытые разработчиками края, культуры, фракции.

Dark-mod для Total War: Attila

Собрание Дарк-модов для Аттилы, улучшающих геймплей и действия Аи на основе историзма и реалистичности.

Моды от papeion

Все работы от модмейкера papeion

Judex - Rex

ЦИРПА - Цифровая историческая реконструкция мира Поздней Античности, созданная на основе игры Total War: Attila

Total War: Rise of Mordor

Глобальный проект посвященный трилогии Властелин колец на движке Total War: Attila.

Seven Kingdoms: Total War

Глобальный проект по созданию вселенной Game of Thrones на движке Total War: Attila.

Сообщество Империал: Лучшие моды Total War: Attila 2020 года - Сообщество Империал

Imperial

Выбираем лучшие моды 2020 года по игре Total War: Attila.

ВНИМАНИЕ: Если каких либо модов нет в списке, указывайте в теме ссылки на эти темы на форуме.

Список Модов:

Imperial

Тут моды от разных годов создания. Тогда почему-то нет хорошего мода Total War Attila vs Flavius Aetius.

Imperial

Imperial

Модов бесконечное количество,как хороших,так и не очень.Но всё равно это чей то труд Замечу одно,что модов на эпохи Аэция и Майориана в Большой компании,ничтожно мало.А что если бы им удалось?Ведь АТВ направлен на уничтожение именно ЗРИ.Для меня главный мод это Dark Strateg Atilla плюс 101 Synergy Combat прям гремучая смесь Хотя играл во многие моды и не один раз.



1


Roundup of the best realistic mods on the workshop.
The collection focus is on the grand campaign.
You dont have to use them all at the same time you can just pick the one you like but they are all compatible.

- Graphical improvement.
- Tweak and gameplay modification.


UPDATED! Works with latest DLC. Enjoy!

Natural Water Mod enhances the water in campaign map of Total War: Attila. It changes each type of water - from seas to lakes and rivers. No more jelly/milky thingy! Just pure, natural water.

Color of water is d.


The Huns have a trait called Death that prevents replenishment of your armies in any regions where a "horde" is present. The problem is that a single decadent unit of 15 horses, a remnant of a horde you just beat, STILL counts as a Horde. The effect? All t.


A version of the mod for Atilla Grand Campaign (and pretty much all the others except AoC, there is a separate one for it). For all those annoyed by numerous missile (javelin, archers, missile cavalry) units within AI armies and tired of having to spend ha.


Another mod from me that does what the title says. :P

Well, this one does a little more. I've removed the imperium gain from technology, but to rebalance that, I've increased the imperium gain from capturing regions.

Here's how it works:
Researchin.


This mod is based on a very similar mod created by IlluminatiRex for Rome 2. It's a very simple change, but hopefully it should reduce the tendency of AI hordes (and armies in general) to move out to sea. It seems impossible (or very difficult) to stop hor.


This mod makes the chance of a combat animation 100% (default is 40%), meaning that when units face each other they will fight in an animation, and not just stab the air to kill people.

This makes battles look more 'real' as there is a lot more shield m.


This fixes a bug that is present in the rome_man_sword_bow_long_foot animations.
.


When defending a settlement with maximum settlement destruction, the defender not only has to deal with all towers being destroyed, several breaches in the walls and quite probably a horde of angry men, but also a number of morale and melee penalties. Thes.


(NOTICE): This is the advertisement page for Attila: Flora HD. The mod was too large to upload to the workshop so an external download has been provided below. Screenshots taken at maximum settings, default gamma and brightness with no other mods active.
.


This changes the turns per year to 24 for the Main Campaign. Generals and Agents will age slower. Also, governships have been changed to last the full 2 years as in vanilla and the Attila story triggers have been changed to match the new turn numbers.


It's a graphical mod only. I got rid of the bubblegum green and that all-black-haired scavenger dwarfs. Not to mention the awful looking bejewelled units.

What this mod does:

- changing the uniform colors (no more bright bubblegum green!). No change.


This mod erases all cities icons by showing their position in the campaign map, but you can bring them back with the exploration function of your agents and generals.

Читайте также: