Pillars of eternity капитан эмери как переманить

Обновлено: 05.07.2024

По умолчанию все ловушки в игре являются невидимыми и вот как раз для того что бы обезвредить ловушку вам необходимо будет специально прокачать навык Механика. Данный навык дает возможность в режиме разведка и не только находить и обезвреживать ловушка. Все что вы обезвредили будет сразу же перенесено вам в инвентарь, и поэтому вы сможете пополнить рюкзак необходимыми вещами. Если же герой и спутник установили ловушку, то для ее обнаружения данное умение не требуется.

Pillars of eternity капитан эмери как переманить

1 сен. 2019 в 12:22

Я играю только на английском, поэтому не знаю как имена, топонимы и названия квестов переведены на русский, поэтому опишу, употребляя английские варианты.

Без сильных спойлеров:

В игре основной сюжет делится на несколько актов. Второй акт заканчивается, когда в герцогском дворце вы принимаете участие в слушаниях по Анимантии (Animancy Hearings).

1) До того как вы примете участие в этих слушаниях вы должны завершить первую стадию квеста вашего сопартийца - мага Алота (Aloth). Его личный квест называется Two-Sided. В определенный момент вы должны посетить вместе с Алотом Психлечебницу (Sanitarium) и выполнить там часть его личного квеста. Если вы не посетите с ним Лечебницу и не просканируете его душу до конца Второго Акта, то квест продолжить будет невозможно.

2) В городе-столице "Defiance Bay" вы сможете встать на сторону одной из трех фракций-группировок. За каждую фракцию можно выполнить только один первый квест. Как только вы примете второй квест любой из фракций - вы автоматически будете отрезаны от квестов оставшихся двух, поэтому выбирайте тщательнее, какую фракцию поддержать.

3) Для того, чтобы продвинуть вперед квест священника-сопартийца Durance, нужно не только периодически разговаривать с ним, но и регулярно "отдыхать" (разбивать лагерь) с ним в дикой местности или в подземельях (не в крепости или тавернах).

В дополнении White March:

4) В определенный момент у вас будет возможность спасти людей из горящего дома. Это нужно сделать, как только вы с ней столкнетесь - при первом посещении селения Stalwart. Если вы покинете карту, не "войдя" в дом через "текстовое приключение", то эта возможность будет упущена.



5) В квесте про Волка-Оборотня: если вы решите вылечить оборотня и покинете его пещеру, оставив там охотников, то их съедят. Но если вы перед этим спасете от смерти раненного волка на карте с пещерой, то он заступится за охотников и они выживут. Это оптимальное решение квеста.

Notes [ ]

  • Some players have reported that if you do not kill the mercenaries, the journal may not update. If you do not return to Cwineth, the quest will not complete.
  • If you first kill the Fangs and then the mercenaries, too (e.g. to maximize loot), you cannot end the quest anymore.
  • If you kill Cwineth in Northweald before you talk to either group, the quest will fail, but you can still do as the Fangs want and receive their reward, just no xp.

Pillars of eternity капитан эмери как переманить

Виталий Алексеев

Может кто посоветовать набор вещей для паладина танка и война танка? лучшие что есть в игре. Уже почти 9 лвл бегаю в одних вещах. Сейчас у меня уже 13 лвл у всех.

Игорь Литвинюк

Антон, Если тебе для Громовика нужно,то это храм Хайлии.Просто нужно переночевать там.

Жанка Клопик

Подскажите, квест "Любой ценой" в Вейлианской торговой компании. На чью сторону лучше встать, и что потом за это будет? Я встала за сторону Верцано, потому что не люблю мафиозных кланов, но Доменел при таком раскладе будут мстить, так? Есть ли смысл в таком выборе? Отразится ли на общей репутации? Можно завалить Верцано (но не хочется с этими герцогами-убийцами якшаться), а можно тупо не вмешиваться.

Денис Апсин

Жанка, играй, получай удовольствие, так ведь интересней, чем заранее узнать, чем закончиться квест, книга и фильм)

Synopsis [ ]

Cwineth, a Dyrwoodan scout, has come to Twin Elms to find help for her friends, who are on an expedition to recover lost artifacts. Though the group hasn't been directly confronted by the Glanfathans yet, Cwineth was on patrol and discovered that local sentries have already caught scent of her expedition. Cwineth asks the Watcher to warn her mercenary companions about the impending danger while she attempts to thwart the scouting efforts of the pursing Glanfathans.

Walkthrough [ ]

  1. Find Cwineth in Hearthsong at the Celestial Sapling Inn (bottom right corner of the map). She wants you to warn the rest of her treasure hunters that the Fangs are coming for them. You must tell her you'll help, otherwise her companions will never appear in Northweald.
  2. Travel to Northweald. Inspect Pilgrims' Camp on the bottom left of the map.
  3. Then follow the trail along the bottom of the map. Midway, you'll meet Cwineth. She will ask you to help the rest of her expedition, as the attempts at diversion had little effect on the Fangs, who managed to corner the expedition on a small, isolated mesa.
  4. Continue following the trail to the right, eventually turning upwards where Glanfathan hunters have the mercenaries cornered. Speak with Fangs Bright Blood.
  5. Now either do as the Fangs ask, and kill the mercenaries and bring the captain's head. Return to the Fangs to complete the quest. You will be rewarded with your choice of money ( 9,000 ), a talent (Wild Running), or a weapon (Prey Maker). Loot from the mercs: around 6,000 including an exceptional rod and an exceptional great sword. When the quest is completed in this manner Cwineth will be gone and can not be killed or looted.
  6. Or, Alternatively, do as Cwineth asks, and save the hunting expedition, by any of the following methods:
    • Kill the Fangs hunters (loot: around 5,000 , including Prey Maker).
    • Kill the beasts blocking the north exit, allowing the mercenaries to escape. If you then return to the Fangs, they will attack you on sight. (Note: You won't get attacked by the fangs if you haven't talked to the mercenaries after killing the Stelgaer). Return to Cwineth to end the quest.
      • It is possible to reach this location without first encountering any of the above parties, by travelling up the west side of the area.
    • Convince Fangs Bright Blood to accept imprisoning Esmar, the expedition's leader. This requires Twin Elms Reputation 3, or Resolve 17. When you talk to Esmar, the mercenaries' leader, select the option "I've persuaded the Fangs to let you go, but. ". If you have completed your stronghold's Dungeons, you have the option of sending him there instead of to the Fangs.
  7. If you did not kill the mercenaries, return to Cwineth, on the south edge of the area, to complete the quest. You will be rewarded with your choice of money ( 9,000 ), a talent (Dungeon Delver), or a weapon (Long-Feller). There is no change in Reputation.

Contents

At the Mercy of the Tribes


You receive it from Cwineth in Hearthsong. She hopes to save the Dyrwoodan treasure hunting expedition she is scouting for.

Journal [ ]

quests\11_twin_elms_hearthsong\11_qst_downwind_dyrwood
ID Objectives
0 At the Mercy of the Tribes
10000 Cwineth, a Dyrwoodan scout, has come to Twin Elms to find help for her friends, who are on an expedition to recover lost artifacts. Though the group hasn't been directly confronted by the Glanfathans yet, Cwineth was on patrol and discovered that local sentries have already caught scent of her expedition. Cwineth asked me to warn her mercenary companions about the impending danger while she attempts to thwart the scouting efforts of the pursing Glanfathans.
1 Intercept Cwineth's Dyrwoodan expedition in the Northweald wilderness.
10001 Cwineth, a Dyrwoodan scout I met at the Celestial Sapling in Twin Elms, asked me to warn her expedition of an impending Glanfathan ambush. I'm to find the expedition at the Northweald, by the side of the path leading to Hylea's Temple.
2 Find the Dyrwoodan expedition by the pilgrims' camp in the Northweald wilderness.
10002 I've arrived to the Northweald Wilderness, where Cwineth's expedition should be making camp beside the pilgrim's trail leading to Hylea's Temple. I am to warn them that Glanfathan scouts are on their trail.
3 Track the Dyrwoodan expedition to the eastern edge of the Northweald wilderness.
10003 I've found the ruins where Cwineth's expedition camped. There are signs of battle everywhere. Tracks on the ground run directly east, probably made by the expedition while retreating from the battle.
4 Resolve the stalemate between the Dyrwoodan expedition and the Fangs.
10004 I've found the expedition in the eastern Northweald. They are entrenched by the remains of an old Engwithan tower, above the woods' narrow gorge.

A score of Glanfathan Fangs have surrounded the Dyrwoodans, waiting for the right time to strike their prey down.

Читайте также: