Payday 2 crime spree что такое

Обновлено: 17.05.2024

Crime Spree is a feature released on day 4 of the Search for Kento Event. It involves the crew chaining along a large amount of completed heists in a row that will progressively get harder with each successful mission.

One important thing to note is that the rewards gained from the Crime Spree are completely independent from those in typical gameplay. Gathering loot is pointless after the bare minimum has been secured, as additional loot will not increase the money or experience awarded when finishing a spree. The goal is to finish heists as soon as possible and any additional effort is wasted.

Описание [ ]

Данный режим представит игрокам новое испытание, за которое будут получены большие награды. Некоторые элементы в данном режиме схожи с Pro Job, такие как невозможность перезапуска в случае неудачи.

Игрок может покинуть серию ограблений, чтобы позже либо получить награду за текущий уровень продвижения, либо вернуться к ней с того же количества очков позже.

Ограбления [ ]

Все ограбления являются либо однодневными, либо отдельными днями из многодневных. Хост лобби должен выбрать, на каком из трех ограблений будет происходить игра. Первое ограбление из списка будет самым простым и коротким, но будет давать меньше всего очков серии при успешном прохождении, в то время как третье будет самым сложным, но и очков будет давать больше.

Если ограбление входит в какое-то DLC, которого нет у хоста, то оно всё равно попадет в список. Хост может попробовать изменить текущий список ограблений за 6 .

Награды [ ]

За успешное прохождение серии, все члены лобби получают очки серии, за получение определенного количества которых, игроки получают специальные достижения. На текущий момент, с ними связаны три достижения. Также, за каждое пройденное ограбление, члены лобби получают гарантированную награду (опыт, деньги, и камуфляжи для брони) и возможную (компоненты для масок и модификации на оружие).

Если уровень серии игрока больше уровня у хоста, то он не будет получать награды и уровни до тех пор, пока хозяин лобби не достигнет такого же или большего уровня. Если же, наоборот, уровень игрока меньше, то он будет получать дополнительные очки серии.

Игрок может по своему желанию или получить награду, или продолжить серию. Провал ограбления приводит к двум выборам: или получить награду, или заплатить некое количество для продолжения с того уровня, на котором был игрок. При получении награды, игрок покинет лобби, в котором находился.

Overview [ ]

Crime Spree is essentially an endurance mode with similar elements to the old Pro Job system.

Crime Sprees can begin at as low as 0 , equivalent to the usual Overkill difficulty, and will progressively get harder with each completed heist.

Sprees in progress may be suspended, effectively pausing the streak(s) until the host wishes to resume their progress, or they may be ended by cashing in the rewards, either at will or by failing (see below). A suspended Spree can be resumed at anytime via the same button used to start it, with the button label showing the player's current score.

Prior to Update 200, sprees in progress were not affected by the player going Infamous. It is now required for one to cash in their current spree before committing to the next Infamy level.

Heists [ ]

The host of a session is presented with three choices of heists upon first starting a Spree, and during the break time between each mission. All missions available in a Spree are one-day heists, or certain days of a multi-stage heist.

Re-rolling is possible, but will cost 6 , with the cost doubling every third attempt.

CS TrusteeBank

CS CarShop

CS ShadowRaid

CS MurkyStation

CS Firestarter2

CS HoxRevenge

CS Yacht

CS ElectionDay

CS BombDockyard

CS FramingFrame

CS Train

CS ScarfaceMansion

CS BigBank

CS TheDiamond

CS GOBank

CS FirstWorldBank

CS Transport1

CS Transport2

CS Transport3

CS Transport4

CS Transport5

CS PrisonNightmare

CS Biker2

CS Firestarter1

CS LabRats

CS Watchdogs

CS WhiteXmas

CS StealingXmas

CS Brooklyn1010

CS SantaWorkshop

CS HotlineMiami2

CS BirthSky

CS Counterfeit

CS PanicRoom

CS Biker1

CS HoxBreakout2

CS HoxBreakout1

CS BigOil2

CS HotlineMiami1

CS Rats

CS BeneathMountain

CS HeatStreet

CS Undercover

CS Slaughterhouse

CS Aftershock

CS GreenBridge

These are datamined heists that have their own icons, but aren't currently appearing in re-rolls.

CS Watchdogs2

CS ElectionDay2C

CS DiamondHeist

The following are not part of the Crime Spree feature.

    / Framing Frame Day 1 & Day 2 : Other variations plus Firestarter Day 3 Day 1

The following were part of Crime Spree at release, but got removed.

CS BigOil1

Rewards [ ]

Every time the lobby completes a mission, they are rewarded with a 3 to 15 increase in spree rank. These ranks accumulate until they reach certain milestones where additional rewards can be claimed. Currently, there are three milestones that will award an achievement when reached for the first time (see below). Other than that, each completed mission will give out several payday cards that accumulate into a pool. The guaranteed rewards are represented by their own card type, and are always XP, money, Continental coins and certain armor skins. Less certain ones (represented by question marked cards) will be either mask components, weapon mods (broken), XP (broken) or money (broken). Money and XP given this way are not returned and are basically dud-rolls.

As soon as one desires, they can cash in their earnings and leave, though this must be done in between heists. This continues along until they eventually fail, whereupon they will be forced to cash in their rewards, or pay a considerable amount of Continental Coins to maintain the current spree. Claiming one's rewards will eject the player from the lobby and end their spree. Joining other player's Sprees will add to the reward stockpile, as each player has their own separate section, though a "drop-in" player can only earn credit for heists they actually participate in. A "catch-up" bonus is given to players with a lower spree rank than the host's spree, about 15% of the rank gained in that heist.

Gage Perks [ ]

Gage Perks are purchases much like Assets that influence a single heist only. Each player can purchase one for 18 , which will then affect the entire team for the duration of the heist, making them roughly equal to the crew bonuses of PAYDAY: The Heist. Unlike crew bonuses, however, Gage Perks do not exclude the player(s) who bought them.

Note that some perks are not available during certain heists. For example, a loud-only heist will not offer Speed Talker , due to the lack of pagers.

Серия преступлений

Для игры в этом режиме требуется 60 уровень репутации или первый уровень Дурной репутации.

Стоит обратить внимание, что сборка дополнительных сумок свыше необходимого минимума в данном режиме бесполезна, поскольку награда от этого не увеличится.

Описание [ ]

Сеть, в которой вы получаете свои контракты. Здесь отображается подробная информация о контракте: работодатель, оценка вознаграждения и сложность контракта, и здесь же вы находите себе напарников.

В левом нижнем углу есть 5 дополнительных меню:

  1. «Дополнительные задания», где можно увидеть награды за выполнение различных достижений. Задания делятся на небольшие и крупные. За выполнение небольших игрок будет получать немного денег и случайную модификацию на оружие, в то время как за выполнение более сложных он получит больше денег и предмет качества Дурной репутации .
  2. «Гейдж», в котором можно посмотреть прогресс сбора Посылок и награды за их сбор (только для обладателей Gage Mod Courier).
  3. «Контракты», где за Офшорный счет можно купить необходимое ограбление.
  4. «Офшорное казино», в котором можно выбрать карточки.
  5. «Основы», где можно пройти обучение к игре.

В верхнем правом углу имеется фильтр, в котором можно выбрать, какие контракты отображать.

Модификаторы [ ]

Модификаторы схожи с мутаторами, однако действуют только в пределах режима «Серия ограблений». Они призваны усложнять игру по мере продвижения по серии. Игрок должен выбрать 1 из 3 модификаторов. Хост обязан выбирать дополнительный модификатор громкого прохождения каждые 20 очков серии и модификатор скрытного прохождения для замены предыдущего каждые 26 очков. Каждые 50 очков урон и здоровье противников увеличивается.

Модификаторы громкого прохождения [ ]

Модификаторы скрытного прохождения [ ]

Содержание

Payday 2: Чит-Мод/Cheat-Mode (Crime Spree Hack)

Данный мод заменяет стандартные стартовые уровни в Crime Spree на новые, а именно 0, 500.000 и 2.000.000.
Ещё одна особенность мода заключается в том, что любая Crime Spree стоит 1 континентальную монету, так же как и смена ограблений в серии и возобновление проваленной.

Так же на случай вылетов при больших сериях в архиве есть мод, который это чинит.

Установка:

1. Иметь установленный SuperBLT

2. Папку "Crime Spree" поместить в папку mods




Просто обычный день в банке

Лицо как маска

Симулятор грабителя наоборот


И он для более старой версии BLT, обновить мод нужно


Ipkis_Niel Отвечу одним комментарием на два: 1. Новые уровни заменяются сразу же после установки мода. Ничего не надо делать. 2. По поводу BLT можно не беспокоится. Это вызвано тем что, в сам мод не добавлена информация про версию BLT, для которой сделан мод. Говорю всё это как создатель данного мода


KillerBoy998 То что сменить миссию могу, это я у видел. А вот "стартовые" не понятно


Ipkis_Niel Это имеется ввиду уровень серии, который ты покупаешь. Посмотри под вторым спойлером



Ipkis_Niel Этот мод меняет уровни в своём лобби, а не в чужом.


архив повреждён или имеет неизвестный формат, что делать.


Зашибума, работает Только теперь мой максимальный cs - 1kkk и я даже не могу его захостить И теперь мне нужен мод который обнулит максимальный cs


G0vno_ED Ты можешь зайти в чужое лобби с 0 серией и забрать награды


А надпись "читер" дают за этот чит-мод?


Дмитрий10349 Нет


А на верси 0.0.23 подойдёт?


Может кто-нибудь объяснить новичку, зачем, собственно, такая большая серия?


DIablox Если никогда не играл в данный режим, то мой тебе совет, поиграй. Много наград, много денег, много карточек которые дадут тебе маски и т.д как после прохождения обычного контракта разумеется когда ты заберёшь награду в Crime Spree то вся твоя серия будет 0 то-есть что и было с самого начала, а когда она уже большая то и награда больше, в основном на 1 миллионом Crime Spree награды невероятные попробуй если сможешь хотя бы сделать шаг. Потому что каждый моб будет иметь не меньше 100к хп даже и миллион будут иметь да то и больше, сам увидишь.


Вопрос 2020 года, а даётся ли тег - читер за такой взлом?


High1Voltage Разумеется нет.


как его скачивать. Я не знаю как скачивать моды с разрешением rar



Как обнулить cs?


Мод даже лучше чем нужно. Написано 1 но контененталь не тратится это +


А как изменить уровень крайм спри, а точнее не 2 млн, а допустим хочу поставить себе значение 1 млрд, если это возможно пожалуйста подскажите как, если нет. Подскажите мод которые позволяет это сделать. Так как сегодня играл и увидел у челика 1 млрд крайм спри.


DeFeNoLeN Заходишь в папку с модом открываешь файл ncsl.ua с помощью блокнота и ищешь там цифры 500.000 и 2.000.000 берёшь и меняешь значение после чего закрываешь блокнот с запросом сохранить изменение заходишь в игру и радуешься


Здравствуйте, у меня вопрос. Купил я себе 2 ляма серию, а что дальше? Как мне за 2 ляма награду получить. Я завершил ограбление, к серии ещё 12 прибавилось, но награда то 4 монеты континенталя и 2 ляма баксов. Это всё? Можно ли как то получить награду за все 2 ляма? upd: Решение найдено. Необходимо скачать мод "Crime Spree Starting Level Fix" и начать новую crime spree

Modifiers [ ]

The lobby cannot proceed with their Spree until the host has selected one out of three options. Starting at the two higher tiers will have the host pick more than one modifier appropriate to where they are; beginning a new Spree at 26 will present the lobby with two modifiers (1 Loud - 1 Stealth), and starting at 40 will require the host to pick three (2 Loud - 1 Stealth).

Several modifiers may repeat multiple times, and some will stack if picked more than once (see below). Hover over the modifers' icons to see their effect(s).

Enemies have an additional 20% extra health and deal an additional 15% extra damage.

Has its own "pool" and cannot be selected. Effect applies every 50 and stacks infinitely.
The increased damage does not apply to converted enemies, as it actually affects how much players take.

Shields will reflect projectiles.

Piercing ammo will still circumvent the shield.

Cloakers will drop a smokebomb when they kick a player.

Applies even if blocked using Counterstrike.

Medic's heal cooldown is 20% faster.

Enemies can not be staggered by damage.

Includes the knockdown effect from Counterstrike and explosives.

The tasing knockout effect of the Taser now knocks a player out 50% faster.

All FBI SWATs will be replaced with Heavy SWATs.

Despite the name, this modifier replaces FBI HRUs with Gensec MFR shotgunners. Does not affect scripted enemies.

Two additional Medics are allowed into the level.

For every Heavy SWAT that spawns, there is a chance that it will be replaced by a ZEAL Heavy SWAT Marksman.

The ZEAL Heavy uses normal spawn locations and, like the Sniper, wields a modified DMR Gewehr 3, piercing player armor. Unlike the Snipers, their rifles are not fitted with laser sights, making them much less predictable and visible. They also wear the heavy body armor of Maximum Force Responders, though with significantly lower health (less than half). This unit does not count as a special unit, allowing them to be converted. However, converted Marksmen do not pierce shields or MFR body armor.

When a Bulldozer's faceplate is destroyed, the Bulldozer enters a berserker rage, receiving a 100% increase to their base damage output.

Killed Cloakers will instantly drop a tear gas grenade. The tear gas has a duration of 10 seconds, covers a 4 meter diameter area and deals 30 damage per second to any heister who stands in it.

Two additional Bulldozers are allowed into the level.

Bulldozers are replaced by Skulldozers.

Whenever a Medic revives another cop, the revived cop gets a 100% increase to their base damage output.

All Shield units in the game are replaced by Captain Winters' Shield units.

Whenever a Medic is killed, all cops within the Medic's healing range are instantly healed.

Whenever a Bulldozer spawns, there is a chance that it will be a slow-moving minigun-wielding Bulldozer.

Bulldozers are immune to explosive damage.

Whenever a Bulldozer spawns, there is a chance that it will be a Medic Bulldozer. A Medic Bulldozer counts as both a Medic and a Bulldozer.

All Medic modifiers also apply to the Medic Bulldozer.

Police assaults will have a 50% longer duration. This gets reduced by 4% for every hostage and converted cop, up to a maximum of 8 .

Cloakers executing a successful charge now cuffs the player instead of downing them.

For every cop that dies within a Medic's healing range, that Medic sees his base damage output increased by 20% . This effect stacks indefinitely.

The Minimum concealment level is increased by 3 in stealth.

Stacks. Also applies to Dodge.

The alarm will be sounded if more than 10 / 7 / 4 civilians are killed.

1 / 2 / 3 / 4 less pager(s) can be answered per heist.

Содержание

Contents

Перки Гейджа [ ]

Перки Гейджа покупаются как Активы и действуют только на 1 ограбление. Каждый такой перк стоит 18 Монет Континенталя. Всего таких бонусов 16 (2 из них если был взят скрытный контракт).

Читайте также: