Mvs armor rack kit dayz что это

Обновлено: 19.05.2024

DayZ Wiki Update Project! — DayZ has undergone a lot of big changes in a short timespan. We need you to help us keep our pages and images up to date! Want to get started? Follow the link or Join the Update Project on Discord!

Contact weapons / Ammunition [ ]

Ammo name Ammo classname Damage Shock Armor/Penetration Projectile speed Air friction Ammo weight Projectile classname
12x70 Slug / 12ga Slug Ammo_12gaSlug 110, 100 100 0, 1, 0 420 -0.00600 0.28 Bullet_12GaugeSlug
.380 Ammo_380 21, 100 33 0, 0.8, 30 290 -0.0016 0.17 Bullet_380
9x19 Ammo_9x19 26, 100 33 0, 0.9, 30 360 -0.003 0.24 Bullet_9x19
.45 Ammo_45ACP 34, 100 33 0, 0.9, 30 260 -0.00145 0.48 Bullet_45ACP
.357 Ammo_357 105, 100 66 0, 0.9, 30 383 -0.0014 0.4 Bullet_357
5.45x39 Ammo_545x39 55, 100 66 0, 0.9, 10 880 -0.00027 0.2 Bullet_545x39
5.56x45 Ammo_556x45 55, 100 66 0, 0.9, 10 1000 -0.00105 0.2 Bullet_556x45
7.62x39 Ammo_762x39 55, 100 66 0, 0.9, 10 740 -0.00143 0.4 Bullet_762x39
9x39 Ammo_9x39 95, 100 66 0, 0.9, 20 320 -0.00055 0.5 Bullet_9x39
9x39 AP Ammo_9x39AP 95, 100 66 3, 1, 15 320 -0.00055 0.5 Bullet_9x39AP
7.62x51 or .308 Ammo_308Win 110, 100 100 0, 1, 10 740 -0.00085 0.5 Bullet_308Win
7.62x54 Ammo_762x54 110, 100 100 0, 1, 10 790 -0.00080 0.45 Bullet_762x54

Description, and CfgAmmo and CfgMagazines configs [ ]

  1. [CfgAmmo \ [projectile classname] \ DamageApplied \ Health \ damage] of HP .
  2. [CfgAmmo \ [projectile classname] \ DamageApplied \ Blood \ damage] of Blood . [expansion needed]

Impact [i] = [CfgAmmo \ [projectile classname] \ DamageApplied \ Shock \ damage] of Shock .

  1. [CfgAmmo \ [projectile classname] \ DamageApplied \ Health \ armorDamage] value of ignoring armor items’ effect of HP protection . [not confirmed] [expansion needed]
  2. [CfgAmmo \ [projectile classname] \ caliber] penetration effect value . [detail needed]
  3. [CfgAmmo \ [projectile classname] \ deflecting] degree ricochet angle .

Projectile speed = [CfgAmmo \ [projectile classname] \ initSpeed] . [detail needed]

Air friction = [CfgAmmo \ [projectile classname] \ airFriction] .

Ammo weight [i] = [CfgMagazines \ [ammo classname] \ weight / count] g .

3. CF (Community Framework)

Сборка ТОП-модов для DayZ [Часть 1/2]

ОПИСАНИЕ: Это структура сообщества для DayZ SA. Одной из примечательных особенностей является то, что он направлен на решение проблемы конфликтующих идентификаторов типов RPC и модов.

See also [ ]

Weapons, damage and armor

Updated for DayZ 1.12.

Launchers / Ranged weapons [ ]

Name Classname Ammo affection RPM: FA, SA/S; Dispersion Reload Sound power Reliability Weight Ammo
Saiga-12 / “Vaiga” Saiga - 48, 48 0.0015, 1.5, 0.01 2, [_] [_] 250 3.6 12x70
Škorpion vz. 83 .380 / “CR-61” CZ61 - 895.5, 480 0.003, -, - 3, [_] [_] 200 1.28 .380
MP5K / “SG5-K” MP5K - 895.5, 480 0.003, -, - 5, [_] [_] 200 1.84 9x19
UMP .45 / “USG-45” UMP45 - 600, 480 0.003, -, - 4.5, [_] [_] 250 2.2 .45
AKS-74U / “KAS-74U” AKS74U - 600, 600 0.003, -, - 2, [_] [_] 250 1.99 5.45x39
AK-74 / “KA-74” AK74 - 600, 600 0.002, -, - 2, [_] [_] 250 1.99 5.45x39
AK-101 / “KA-101” AK101 - 600, 600 0.0015, -, - 2, [_] [_] 300 3.077 5.56x45
M4A1 / “M4-A1” M4A1 - 800, 480 0.00125, -, - 5, [_] [_] 200 1.746 5.56x45
SKS / “SK 59/66” SKS - -, 480 0.0015, -, - -, [_] [_] 300 3.85 7.62x39
AKM / “KA-M” AKM - 600, 450 0.0015, -, - 2, [_] [_] 300 2.14 7.62x39
VSS / “VSS” VSS - 800, 480 0.002, -, - 3.8, [_] [_] 250 1.99 9x39
FAL / “LAR” FAL - 705.9, 480 0.001, -, - 4.5, [_] [_] 300 3.7 7.62x51
Winchester 70 / “M70 Tundra” Winchester70 - -, 60 0.00075, -, - -, [_] [_] 200 2.721 7.62x51
SVD / “VSD” SVD - -, 480 0.00075, -, - 2.5, [_] [_] 250 3.7 7.62x54

Description, and CfgWeapons config [ ]

Ammo affection = any effects applied to the CfgAmmo entity’s properties . [i]

Rounds Per Minute = [modes >-> [type of fire] \ 1 / reloadTime * 60] .

  1. [modes >-> [type of fire] \ dispersion] .
  2. [modes >-> [type of fire] \ firespreadangle] pellets spread .
  3. [modes >-> Single \ dispersion] .
  1. [magazineSwitchTime * 10] s .
  2. [expansion needed] .

Sound power = [expansion needed] decibels .

Reliability = [DamageSystem \ GlobalHealth \ Health \ hitpoints] shots . [detail needed]

Weight = [weight / 1000] kg without any attachments, mags and ammo .

9. VanillaPlusPlusMap

Сборка ТОП-модов для DayZ [Часть 1/2]

ОПИСАНИЕ: С помощью этого мода вы можете размещать маркеры на карте, которые будут сохраняться только на конкретном сервере, на котором вы играете. Так же вы можете разместить на карте до 10 000 маркеров и идентификаторов (местоположения оленей, названия городов и деревень, координаты сетки карт).

Подпишитесь, чтобы загрузить
Modular Vest System


Note: All associated attachments work ONLY for the intended model. Items are annotated with "MVS" to distinguish themselves from normal gear. I may add an additional proxy to allow default plate carrier pouches, but its not currently in scope

Additionally, this MVS platform can be stored on an armor rack, which can be placed using a kit. The kit can be crafted with 10 planks and 10 nails. The armor rack can be dismantled using a hatchet. The armor rack ONLY accepts the MVS platform. This is due to various modded equipment having altererd proxy rotations that ultimately prevent this rack from being used for any vest type. Think of this mod as an all-in-one package for those that want to show off a nice piece of kit.

5. Сode Lock

Сборка ТОП-модов для DayZ [Часть 1/2]

ОПИСАНИЕ: Кодовый замок направлен на упрощение базового кодового замка. Вам больше не придется карабкаться, чтобы запереть ворота, которые дают доступ к вашей базе. Есть также тонны настраиваемых настроек для этого мода.

7. Modular Vest System

Сборка ТОП-модов для DayZ [Часть 1/2]

ОПИСАНИЕ: Сборка различной тактической экипировки.

DayZ Wiki

DayZ Wiki Update Project! — DayZ has undergone a lot of big changes in a short timespan. We need you to help us keep our pages and images up to date! Want to get started? Follow the link or Join the Update Project on Discord!

Contents

8. Trader

Сборка ТОП-модов для DayZ [Часть 1/2]

ОПИСАНИЕ: Стандартная валюта - рубль. Вы сможете покупать и продавать товары в Tradercitys. Стандартные торговые центры находятся в Грин-Маунтин и Кумирне. Владельцы серверов могут настроить Tradercitys, Safezones и Items. Так что вы можете легко настроить свой собственный Tradercitys!

10. Advanced Weapon Scopes

СЕРВЕР: PVE KALIBR

Сборка ТОП-модов для DayZ [Часть 1/2]

ОПИСАНИЕ: Этот мод разработан как почти полная замена ванильных прицелов для обеспечения более эффективной игры, автор утверждает что только его прицелы обладают уникальными способностями. Его рекомендация - избавиться от любых ванильных прицелов, кроме PU, Kobra, PSO и 1PN51.

Notes [ ]

The testing was limited, so the info is not guaranteed completely corrects, but more likely are.

Pouches

AttachablePouches.jpg

Pouches attachable to plate carrier vest. Further increase its carrying capacity. — In-game description

The Pouches is a piece of modular clothing in DayZ Standalone. It can be combined with the Plate Carrier to add the capacity to carry items on the vest itself.

Armor [ ]

Name Classname Armor Impact suppression Weight
Armor-Plate Carrier PlateCarrierVest 50%, 50%, 75%, 75%, 100 74%, 74%, 75%, 75% 12
Ssh-68 / "Combat Helmet" Ssh68Helmet 50%, 50%, 50%, 50%, 27 50%, 50%, 50%, 50% 1.5
[_]/"Ballistic Helmet" BallisticHelmet_ColorBase 50%, 50%, 75%, 75%, 50 74%, 74%, 75%, 75% 1
[_]/"Assault Helmet" GorkaHelmet 50%, 50%, 75%, 75%, 50 74%, 74%, 75%, 75% 1.1
MICH 2001 / "Tactical Helmet" Mich2001Helmet 50%, 50%, 75%, 75%, 50 74%, 74%, 75%, 75% 1.2

Description, and [CfgVehicles \ ["Clothing" type entities]] config [ ]

Weight = [weight / 1000] kg without any attachments and cargo .

6. Ear-Plugs

Сборка ТОП-модов для DayZ [Часть 1/2]

ОПИСАНИЕ: Беруши позволяют вам снижать и переключать громкость звукового эффекта, чтобы вам было легче слышать VOIP. Идеально подходит для вождения или полета.

Сборка ТОП-модов для DayZ [Часть 1/2]

Сборка ТОП-модов для DayZ [Часть 1/2]

ОПИСАНИЕ: Этот мод добавляет банковскую систему и требует структуры сообщества CF (Community Framework).

Basic key points [ ]

Weapons [ ]

  • Recoil can change with switching firing modes and between only prone and stand stances.
  • Sway change with switching between all stances.

Armor [ ]

  • Armor items apply their effects on the whole body parts and don’t have their own hitboxes.
  • Clothing equipment can randomly select items from its inventory, to apply incoming damage to them, and lower the hit effects based on the items’ health/properties [specify] .

Damage [ ]

  • Player’s character has 100 shock health points, after this number goes below 26, the character becomes unconscious until the value regenerates to above 50.
  • Damage are not differing based on amount of penetrated character’s model volume, difference from projectile’s speed config values, either the range. [detail needed]
  • Damage are differing based on previously penetrated objects.
  • Hitting different body parts will differ the damage values to apply, the HP damage is applied even if no organ hitboxes are hit.
  • Penetrating hitboxes of a character may cause additional effects.

2. BuilderItems

Сборка ТОП-модов для DayZ [Часть 1/2]

СЕРВЕР: PVE KALIBR / New Era PvE

ОПИСАНИЕ: Мод, который позволяет владельцам серверов иметь гораздо более широкий спектр возможностей при размещении деталей на карте.

4. COCA's No Vehicle Damage MOD

СЕРВЕР: PVE KALIBR

Сборка ТОП-модов для DayZ [Часть 1/2]

ОПИСАНИЕ: В этом моде нет ограничения скорости, вы можете попасть в аварию, и ничего не случится ни с вами, ни с вашей машиной. Даже если вы плохой водитель, вы все равно не сможете повредить автомобиль/двигатель. Никаких повреждений двигателя от оборотов.

Читайте также: