Fallout new vegas как снять модификацию с оружия

Обновлено: 04.07.2024

Provides a new weapon modification menu for adding/removing weapon mods.

This mod does not have any known dependencies other than the base game.

Mods requiring this file

Mod name Notes
5mm Bullpup Rifle WMX-ed Not a hard requirement, but I've heard the game may crash if you apply weapon mods without it so.
All-American SOPMOD Strongly Suggested
Das Waffen Mod Menu
Model 933 - A Custom Marksman Carbine Highly Recommended to make use of Dual Optics
The Weapon Mod Menu Spanish Requiere el Mod Original y sobrescribir con este

Credits and distribution permission

  • Other user's assets All the assets in this file belong to the author, or are from free-to-use modder's resources
  • Upload permission You are not allowed to upload this file to other sites under any circumstances
  • Modification permission You must get permission from me before you are allowed to modify my files to improve it
  • Conversion permission You are not allowed to convert this file to work on other games under any circumstances
  • Asset use permission You must get permission from me before you are allowed to use any of the assets in this file
  • Asset use permission in mods/files that are being sold You are not allowed to use assets from this file in any mods/files that are being sold, for money, on Steam Workshop or other platforms
  • Asset use permission in mods/files that earn donation points You must get permission to earn Donation Points for your mods if they use my assets

Author notes

This author has not provided any additional notes regarding file permissions

File credits

This author has not credited anyone else in this file

Donation Points system

This mod is not opted-in to receive Donation Points

Translations available on the Nexus

Language Name
Spanish Author: Droname The Weapon Mod Menu Spanish
German Author: Pelinor and Just Chill and AltDunmer Das Waffen Mod Menu

Version 1.2

Version 1.1

  • Added detection for reversed mouse buttons
  • Added "Reverse Mouse Buttons" MCM option
  • Center text if mod type is None
  • Made PCShortcutLabel visible if using controller
  • Added version info to NVSE warning

The Weapon Mod Menu replaces the existing menu when choosing to "Mod Weapon" in the PipBoy. You use it by pressing "X" as you normally would to open the mod menu.

  • Removal of attached weapon mods
  • Specific information on the amount of improvement each mod gives
  • Information about all of the weapon's mods, even if you don't own any of them
  • The number of available mods in your inventory

A very special thanks goes to schlangster, who created the new NVSE functions that make this mod possible. (And for letting me have a sneak peek at them so I could have the mod ready when NVSE was updated.)

  • Fallout New Vegas (NVSE) 2.0 beta 12 or higher (FOMM) for installation - Optional - (MCM) 1.4+


Installation
Manual installation is not supported for reasons of complexity. The Fallout Mod Manager (FOMM) installer will be the only supported installation method. See the included readme if you need detailed instructions.

Содержание

"Расширение модификаций оружия" / WME - Weapon Modification Expansion 1.101a

MagnuMspec

Заранее сообщаю, WME вместе с WMX работать хоть и будет, но конфликтов не избежать. Впрочем, ничего критичного: вы получите кашу модификаций в мире игры, и возможности их применения будут варьироваться в зависимости от того, какой мод установлен последним.

Благодарности:

-jonnyeah - за замечательный мод и возможность локализации.

-Obsidian Entertainment for building a great weapon mod system, and not really using it.
-Apocalypticgirl, Marz13, SteGab1979 for testing and suggestions.
-Cabal - Help on the 9mm Silencer textures.
-dDefinder1 - AMR Supressor sounds
-joefoxx - Rifle Accuracy fix
-LordInquisitor - Corrected Laser Rifle Mesh, Bayonet Mesh/Texture, Riot Shotgun Drum base mesh.
-weijiesen - Alien Blaster Recycler base mesh.
-WilliamSea - Fixed Laser Pistol Reload & Jam animations from Fallout 3.

Если вы хотели бы видеть больше переводов от нашей команды, и предлагаем поддержать нас рублем, это можно сделать здесь: Поддержать

Убежище

Заглавная страница Убежища была обновлена! Впервые за 510 лет.

Общая информация [ ]

Большинство видов уникального оружия не может быть оснащено модификацией. Хотя у уникального оружия, как правило, улучшенные характеристики, Obsidian Entertainment продумала этот присущий недостаток уникального оружия, чтобы сбалансировать уникальное и обычное оружие и сделать выбор менее очевидным и более предпочтительным для каждого.

Модификации сами по себе не имеют никакой функции, но будучи связанными с подходящим оружием, изменяют его характеристики. Для варминт-винтовки и некоторого другого оружия существует несколько различных типов модификаций. Количество модификаций, применимых к одному оружию, ограничивается тремя. Также нельзя применить к одному экземпляру оружия одну и ту же модификацию более, чем один раз.

Модификации на оружие устанавливаются через пип-бой. Чтобы установить модификацию на оружие, необходимо иметь в инвентаре как оружие, предназначенное для модификации, так и саму модификацию. Нужно выделить оружие, предназначенное для модификации, в разделе «Оружие» в пип-бое, затем указателем мыши кликнуть «Модификации» в правом верхнем углу экрана пип-боя или нажать клавишу «Х» на клавиатуре. На экране моддинга выбрать нужную модификацию, после этого она будет присоединена к оружию и станет отображаться на экране информации.

Модификация оружия Fallout: New Vegas

Fallout new vegas как снять модификацию с оружия

26 окт. 2017 в 9:21

Не видит модификации на оружие, у меня есть пистолет плазменный защитник, купил к нему модификацию "прицел для плазменного защитника" Выбераю оружие жму Х и вижу пустой список и всё, так же пробывал покупать улучшалки для других пушек, эффект тот же, кто-нибудь сталкивался с такой проблемой и как решить?

27 окт. 2017 в 5:32

Модификация или оружие случайно не с пометкой (GRA)? Мод на удаление этой метки с названия оружия не стоит?
Модификации из оригинала ставятся только на неуникальное оружие из оригинала. Модификации из Арсенала Оружейников(Gun Runners' Arsenal) ставятся только на неуникальное оружие из Арсенала Оружейников.

Читайте также: