Что делать если в фейсите пишет cs go update

Обновлено: 17.05.2024

Попробуй перезайди в аккаунт в faceit и акк в стиме

Не уверен что именно из этого помогло но я просто вышел из стима, фейсита и перезагрузил пк вместе с интернетом

Может и поздно но отвечу, просят обновить cs go,обновляешь и ждёшь, у них тоже на серверах ведутся работы, поэтому перезапуски и т. д, не помогут, просто нужно немного терпения и всё))

пожалуйста, закройте свою игру и перезагрузитесь, чтобы обновить ее до последней версии, чтобы предотвратить временный запрет на ваш аккаунт FACEIT. Это большое обновление, и очереди останутся закрытыми, пока мы будем обновлять наши серверы
(помогите)

такаежи фигня на в вф фейсита написал жду пока ответят

у меня сегодня со стимом было проверь целостность игры как найдет нажми играть а если неполучится перезагрузи пк если снова неполучится удали и скачай игру а потом перезагрузи пк и всё у меня так было ток писало что надо обновить стим а он был обновлен

Проблема с CS:GO а именно faceit и его античитом

Запускаю faceit и кс отлично работает, но чтобы играть на faceit нужно использовать его античит, я запускаю античит, после чего запускаю игру, запуск начинается, в стиме показывает мол игра запущена, потом на некоторое время надпись "запускается" пропадает, потом сного появляется и игра начинает стартовать, но вот беда, игра запускается, вот-вот должна появиться заставка с надписью "CS:GO" , но у меня просто черный экран, несколько секунд и игра просто вылетает без всяких ошибок, в самом клиенте faceit появилась сверху надпись CSGO - There has been an update pushed to the game. Please close your game and open it again to update to the latest version.

На следующий день надписьThere has been an update pushed to the game. Please close your game and open it again to update to the latest version. пропала, но кс ведет так-же себя при включенном античите

Faceit AC stuck downloading updates


Tried everything, vpns, redownloading stuff, disabling antiviruses and firewalls, nothing works.

New comments cannot be posted and votes cannot be cast


Have you tried resetting your router? Also, if you could make a ticket and tell us where you are based we may be able to help more.

Mine did the same thing last night.. I tried closing it, open again.. and then i rebooted my computer and after that it worked.

Some fixes that have been working with a few problems on faceit:

- From Windows Start, search for cmd.

- Right click on Command Prompt and click Run as administrator.

- In the console, type the following command: ipconfig /flushdns

- If the command was successful, you will see the message "Successfully flushed the DNS Resolver Cache".

Afterwards, type: netsh int ip reset

- Once done, restart your computer.

Over time, your system will automatically cache IP addresses and other DNS results, in order to speed up subsequent requests it makes to the same hostname. This is all good, but at times, bad results will also be cached and therefore require to be cleared from your cache in order to communicate with hosts correctly.

Alternative: Try change DNS (Google 8.8.8.8, 8.8.4.4; often one that works really good)

Open Control Panel.

Click on Network and Internet.

Click on Network and Sharing Center.

On the left pane, click on Change adapter settings.

Right-click the network interface connected to the internet, and select Properties.

Select Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) from the list.

Click the Properties button.

Click the Use the following DNS server addresses option.

Type your preferred and alternate DNS server addresses. Here you can enter any DNS servers you want, including from free ones such as Google. Here is Googles Public DNS addresses: 8.8.8.8 and 8.8.4.4

solution to the faceit AC error "failed to download update, error 1-0"


Hi since i have this error "failed to download update, error 1-0" on my faceit AC. For one week i search all over the place and no solution for me! Because the faceit support can take a little bit for respond adn you need to participate on a match/tournament there i have the solution for you problem (probably).

open an administrator command prompt

Type cd <path to installation folder of the AC> and press enter, for example cd C:/Program Files/FACEIT AC

type set TMP=<path to installation folder of the AC and press enter, e.g. set TMP=C:/Program Files/FACEIT AC

type set TEMP=<path to installation folder of the AC and press enter, e.g. set TEMP=C:/Program Files/FACEIT AC

type faceitclient.exe and press enter

the AC should then update properly

Читайте также: