The machine and her fallout 4 прохождение

Обновлено: 04.07.2024

Kit can be commanded to move and wait like a regular companion and has a ton of observational comments to all sorts of places you visit. In one of my play throughs I joined up with Kit rather early on, and was amused at remarks she made when I visited Diamond City for the first time and met Piper and Mayor McDonough.

There are two bits of interesting functionality the mod author added to Kit, however, that are pretty different from other companions.

You can think of the optimism/cynicism system like this: Kit is impressionable and has never had anyone she could rely on. Your character is the first (other than A.G.N.I.S.) and so as she begins to trust you she observes the way you handle situations and models her worldview on yours a bit.

The summon feature is always nice, and I like that you can adjust her settings this way without requiring a dialogue interface. (Though you can also do it that way if you want.)

Kit does have random chatter, comments, and even shouts taunts back at enemies in combat. These things are nice anyway, but continue to add flavor after the mod quest line is done.

Bugs and things to look our for

The mod author wanted certain cutscenes to appear more cinematic than your average dialogue, but that means characters involved have to be standing in precise locations in certain moments or else things can get confused.

As far as I have seen, there are really only two points in the story where having someone outside the mod (like another companion) can mess things up. In both cases if you either dismiss the companion beforehand or command them to wait nearby it avoids any issues:

  1. When you go to the radio station looking for a vacuum tube, leave other companions outside (or tucked out of the way once inside). Once Alek arrives and begins his dialogue, having another companion can break the scene in a variety of ways. One time it even appeared that the dialogue finished successfully, but Kit stopped following me permanently afterward and was broken. As long as I kept other companions out of this scene, everything proceeded naturally.
  2. Further into the quest line Kit will ask you to visit a radio tower in the northern end of the map. Once again, make sure to make other companions wait nearby as you approach the building. There is no loading scene transition, but if others are walking around inside the shack when Kit talks and tries to access the terminal it can break the quest.

Overall Impressions of The Machine and Her

As a companion Kit is powerful without being ridiculously overpowered, and has some skill features that really speak to her sneaky nature and complement that type of player character build.

Не распространять и не использовать в других работах ни при каких условиях!

File credits

This author has not credited anyone else in this file

Donation Points system

This mod is not opted-in to receive Donation Points

Установка: Скачайте и установите мод со страницы автора, затем замените оригинальный плагин на русифицированный.

Как начать: настроить радио на рекламную передачу станции ​​"Симфония".

Примечание: если Китти (квестовый напарник) потеряется или застрянет, активируйте "Радиотелефон Китти" и телепортируйте ее к себе. Квест требует вдумчивого и подробного чтения записей на мониторах и задушевных бесед с напарницей. Остальные подробности читайте на странице автора.

Настоятельно рекомендую и другие моды в моем переводе.

Если вы желаете материально помочь переводчику, то вот мои реквизиты:
Карта Сбербанка 5336 6901 2686 8027
Яндекс - Деньги 410017226397507

Обновление от 10.07.2020. "The Machine and Her" один из лучших квестовых модов и заслуженно пользуется большой популярностью. Мод полностью озвучен профессиональными актерами. Как всегда в моде новые локации, персонажи, квесты и много чего ещё. Но главная фишка мода это занимательный и необычный сюжет.

Для начала квеста прослушайте рекламный ролик станции "Симфония". Примечание: если Китти (квестовый напарник) потеряется или застрянет, активируйте "Радиотелефон Китти" и телепортируйте ее к себе. Квест требует вдумчивого и подробного чтения записей на мониторах и задушевных бесед с напарницей.

Китти живет в холодильнике Китти живет в холодильнике

Этот мод требует DLC Automatron, Far Harbor и Nuka World.

Установка мода только ручная! Распакуйте и скопируйте содержимое архива в папку Data в директории игры и активируйте плагин в вашем мод-менеджере.

Внимание! Этот мод не совместим с модом "Расширенный интерфейс диалогов" (XDI)

Китти и АГНИС Китти и АГНИС

Для правильного отображения тел и одежды требуется CBBE - иначе все будет наперекосяк.

Для тех кто не хочет возится с установкой CBBE вот вам мой вариант для основной игры и всех DLC.

Версия основного файла 1.1 Размер 457 МБ.

Данная работа защищена авторским правом. Публикация на других сайтах и полное или частичное использование в каких-либо целях кроме игры запрещено и является незаконным. cat-boy © .

Если есть желание помочь переводчику, то вот мои реквизиты:

Карта Сбербанка 5336 6901 2213 5595
Яндекс - Деньги 4100111538258792

Приятной вам игры, ребята.

Внимание! Все последующие обновления и новые мои работы будут публиковаться только на этом канале. Я не сотрудничаю с Нексус и другими популярными игровыми сайтами.


This post is mainly for anyone that ran into bugs during the dlc sized quest "The Machine And Her".

If you ran into a problem where kit gets stuck and cant get out of the gate at the station go ahead and reload your save because the only way to fix this is to agree to help A.G.N.I.S. Die.

"Stuck At The Library Bug"

Читайте также: