Как получить голд экспириенс реквием в yba

Обновлено: 07.07.2024

Первая способность - это давать жизнь неживому. Теперь он это делает может, стреляя чем-то вроде энергетического луча в нужную цель.

Вторая способность - обнуление событий. ГЭР обладает способностью обнулять любые события. Кстати, плохие события для Джорно он обнуляет автоматически, не дав им случиться, или как говорит он сам "ДОСТИГНУТЬ РЕАЛЬНОСТИ". Убив врага, он может отменить его смерть, и. эээ. Что-то сложновато. Наверное, он не обнуляет смерть, он обнуляет попадание души на тот свет. То бишь, его душа будет перемещаться из тела в тела, которые, видимо, находятся в альтернативных Вселенных.

Третья способность - Внепричинность. Он может двигаться и вообще что-то делать во время действия способности Кинг Кримсона. Возможно, в остановленном времени он тоже двигается. Также его действия нельзя предсказать, что попытался сделать Дьяволо.

Сложно что-то сказать об этом. С одной стороны, он избил до смерти Дьяволо, с другой стороны, это он мог сделать и обычным ГЭ. Скорее всего, он игнорирует прочность таким образом:

2. Удар недостаточно силён, чтобы пробить прочность врага

3. Он обнуляет эту неудачу (ибо это событие), но не сам удар.

4. Он пробивает прочность, враг повержен!

5. Кто прочитал тот Дьяволо

Думаю, это самый сложный пункт. Так как NONE - ничто, отсутствие, то это значит, что это точно не бесконечная скорость, ибо бесконечность - противоположность нуля, а он и есть отсутствие. Если это скорость отсутствует, то как он избивает до смерти Дьяволо? Легчайше. Да, у него нет скорости, но у него есть нечто, выходящее за грань концепции скорости, так как без какого-либо аналога скорости он бы, эээ. Я не знаю, что бы случилось. Проще говоря, его скорость>бесконечная скорость.

Тут, кстати, тоже геморрой тот ещё. Возможно, отойдёт он где-то на 2-3 метра,но воздействие способности и радиус действия гораздо выше. Дьяволо, в любом случае, находился далеко от Джорно (это я не учитываю, что вся эта бесконечная смерть может быть в других Вселенных), следовательно, радиус действия способности очень большой.

А вот насчёт прочности ничего не могу сказать, ибо он обнуляет любое негативное событие для Джорно, до того как оно произойдет.

Неизвестна, так как её он не демонстрировал так-то, но я думаю он довольно точный, ГЭР всё же.


Gold Expirience Requiem(GER), это реквием версия Gold Expirence. В Your Bizzare Adventure он носит имя Golden Spirit Requiem. После использования Реквием-стрелы, Джорно Джованна пробудил GER.

В игре GER способен лечить игроков, такой способностью обладают лишь 6 стендов: Mr. President, Crazy Diamond и Tusk(все акты). Он также служит поддержкой в Steel Ball Run, и в то же время может наносить повышенный урон своей способностью "Пробуждение".

Способности [ ]

ЛКМ - Удар: GER совершает одиночный удар, который наносит 7,3 урона.

E - Stand Barrage: GER наносит быстрые удары и наносит 1.2 за удар.

R - Stand Barrage Finisher: GER бьет и наносит 8.8 ударом.

T - Лечение: GER лечит владельца на 49.5 единиц.

Y - Лечение других игроков: GER лечит других игроков на 49.5 единиц, после хила человек "выпадает" из тела.

U - Пробуждение: Ваша скорость и урон увеличивается. Когда вы кого-то убивайте в этом режиме противник попадает в Цикл где он умирает множество раз.( Смотреть в ютубе Цикл )

G - Нулификация атак: Вы становитесь в позу и если вас ударяют то за противником появится куча его копий, а сам противник ничего не сможет делать 5 секунд.

H - Создание жизни: Вы поднимайтесь по дереву, и если кто будет возле вас он будет оглушен.

X - Выстрел жизнью: Вы стреляйте камнями и если вы попадайте по противнику то наносите урон, но если вы попадайте по местности то появляются скорпионы, которые летят на противника

Z - Создание птицы: Вы создаёте птицу, которая летит к ближайшему врагу

J - Обнуление: GER обнуляет все способности стендов. Игроков переносит в космос где GER говорит: "Вы никогда не достигните правды". Это отключает стенды, и все способности(Остановка времени, вырезание времени, bites the dust и другие способности).

Current

Gold Experience Requiem (also commonly known as GER) is the Requiem form of Gold Experience. When Giorno Giovanna used a Requiem Arrow on Gold Experience, it achieved Requiem and became Gold Experience Requiem.

GER, in-game, has a couple of niches. It is one of five stands that can heal other players (the other four Stands being Gold Experience, The World Over Heaven, Mr. President and Crazy Diamond.) It also serves as a support stand within Steel Ball Run, while being able to do increased damage with its Awakening ability, which can also stack with Hamon Punch from the Hamon skill tree. This increases the Stand's damage to that that rivals King Crimson Requiem and D4C: Love Train.

The main ability exclusive to GER, however, is the "Return to Zero" ability. This negates various things such as Time Stop or Time Erasure, being able to avoid any potential combos. It also works to unequip the stands of people nearby, which can be extremely dangerous if used properly. Within a barrage, it also gives the user I-frames to escape a combo in progress. Even if Return to Zero is under cooldown, GER can passively move within paused time for around three seconds.

Gold Experience Requiem was considered by many to be one of the best Stands in-game. Every move is offensive, even the healing is powerful, with its self-healing and others. Its only real weakness is its damage, which can be removed as a flaw with Awakening which can also stack with Hamon Punch from the Hamon skill tree. This has since changed due to scorpions from life beam (GER's main source for a lot of damage) having a lot more endlag, resulting in players not being able to immobilize opponents with barrage [or any one of a myriad of other moves] quick enough.

Skills

LMB - Punch: GER throws a basic punch, dealing 7.3 damage (10.9 in Awakening).

E - Stand Barrage: Gold Experience Requiem sends out a flurry of fast punches that deals 1.2 points of damage per hit (1.8 in awakening, 1.5 with Hamon, 2.3 with both).

R - Stand Barrage Finisher: GER throws a heavy punch. Deals 14.5 damage (21.8 with awakening).

T - Self Distribution: GER heals the user for 49.5 health (74.3 with awakening).

Y - Life Distribution: GER heals 49.5 health to others (74.3 with awakening).

U - GER Awakening: When activated, this ability boosts your movement speed (you also hover instead of walk), and damage. You also gain 20% HP back. When you kill someone in this mode, they are put in the Infinite Death Loop Cutscene. (3 mins, 50 second cool-down.) You cannot be stand-crashed in this mode.

J - Return To Zero: GER cancels all time-related moves. When used to cancel time-related moves, the victim is sent into a cutscene, unable to do anything, with GER telling them "You will never reach the truth." It disables Stands and prevents action, leaving your opponent defenseless. You can use the move right before the enemy uses a barrage or beatdown and it gives an incredible amount of I-frames.

H - Tree Summon: GER punches the ground, creating a tree which sends the user upwards and damages anybody nearby for 12 damage(18 with awakening).

GER glows when Nullification Zero is active. The visuals are an iconic reference to Giorno vs. Diavolo, the climax battle of Golden Wind.

Z - Summon Lifeform: GER barrages the ground to summon a Hawk that attacks the nearest enemy, dealing 34.9 damage.(52.3 with awakening) This move doesn't work if the user is not on the ground.

X - Life Beam Of Creation: GER shoots a powerful beam using a rock at the enemy, dealing 22 damage on direct contact. (33 with awakening) If the beam misses, it will summon 4 scorpions to attack the nearest enemy, with each Scorpion dealing 11.9 damage. (each scorpion deals 17.3 damage with awakening)

Awakening Mode

When in Awakening Mode, Gold Experience Requiem's speed far exceeds the power of most of the stands in the game. When activated, the user temporarily gains a 50% Attack Power buff, higher base movement speed, jump height, a Defense buff as well as a 20% health regeneration boost. This also boosts your Stand's Barrage Speed. These buffs makes an Awakening GER a force to be reckoned with even when facing multiple people.


It should also be noted that the damage boost of Golden Experience Requiem's awakening exceeds that of all other awakening-type moves in the game, such as Star Platinum: The World's Combat Precision mode and Rage Mode. However, due to GER's low destructive power, other Rage and Awakening stands will generally out-damage GER in a fight, because as of the v0.88 update GER has, effectively, no reliable offensive options.

When GER's Awakening is active, the climax of il vento d'oro will begin to play.

Return To Zero (RTZ)

Return to Zero (R.T.Z) is Gold Experience Requiem's signature move, costing a massive eight points; this move counters a majority of time related moves.

When watching this cutscene, players are stunned for a brief time and their Stands are not summoned, even when not negating a time-related move. Return to zero negates the following moves:

    Time Erasure. Time Erasure. Reality Marble. Time Stop. Time Stop. Time Stop. Time Stop. Time Stop Bites the Dust. (If used quick enough.) Dimension Hop. Dimension Dip. Conqueror's Will (If used quick enough.)

Note: For Time Erase, Dimension Hop and Dimension Dip, only people who are in the dimension or erased time will witness the cutscene. All other players nearby will simply have their Stands unsummoned.

Furthermore, Return to Zero can be used to escape combos and is sometimes used to escape barrages after GER uses its full barrage.

Infinite Death Loop

The Infinite Death Loop is a cutscene activated when someone dies to a Gold Experience Requiem during its awakening state.

The target will be sent to a cutscene of a plane crash, and then a car crash. They will then see a black screen with dialogue saying "Am I. Finally Dead Yet. " The screen will then say "No. Not yet. Not until time itself is gone. " The player will then say "Who are you. What is this. " The screen will then switch and say "This. Is. Requiem. " You will then see numbers rapidly increasing all the way to 500, which will cause it to read ∞. This concludes the Infinite Death Loop.

Skill Tree

Enlightened: Increases duration of Awakening Mode

  • Enlightened I: 2 points
  • Enlightened II: 2 points
  • Enlightened III: 3 points
  • Enlightened IV: 4 points
  • Enlightened V: 5 points
  • NOTE: Each node roughly adds 5 seconds to the awakening. With the final node giving around 60 seconds of awakening and no upgrades giving roughly 35 seconds.

Distribution: Buffs Self-Distribution’s heal

  • Distribution I: 1 point
  • Distribution II: 2 points
  • Distribution III: 3 points
  • Distribution IV: 4 points
  • Distribution V: 5 points

Tree Manipulation: Increases the size of the tree

  • Tree Manipulation I: 2 points
  • Tree Manipulation II: 3 points
  • Tree Manipulation III: 4 points

Life Manipulation: Buffs the Life Form

  • Life Manipulation I: 2 points
  • Life Manipulation II: 3 points
  • Life Manipulation III: 4 points

Реквиемная стрела используется для эволюции определенных стендов(обязательно нужен 1 престиж и достойность 5). Она выглядит как обычная стрела, за исключением того, что на ней есть рубин. Реквием Стрелка используется для эволюцит следующих стендов:

user uploaded image

Killer Queen > Killer Queen: Bites the Dust

Gold Experience > Gold Experience Requiem

King Crimson > King Crimson Requiem

Silver Chariot > Chariot Requiem

Star Platinum > Star Platinum: The World

Есть 3 способа получить реквием стрелу.

1-пройти сюжетную линию(за каждый раз даётся по 1 стреле)

2-получить в аркадном автомате.

3-выполнить задание по прохождению Steel Ball run и купить у специального npc за 7500 и обычную стрелу.

Читайте также: