Скайрим скелеты для существ

Обновлено: 05.07.2024

to preserve compatibility with the future mod of issgard is strongly suggested ( but not mandatory ) to preserve the folder structures . the future mod issgard will anyway be endependant of this mod and will overwrite files .

if you want to make an improvement of this mod or improve it please send me the files of your rework or improvement and I will manage to upload here , providing the proper credits where dued.

File credits

A big Thankyou to TTL269

Donation Points system

This mod is opted-in to receive Donation Points

  • Turkish
  • Spanish
  • Russian
  • Polish
  • German

Translations available on the Nexus

Language Name
Polish Author: majewskidominik Beast Skeletons - Polish Translation
Russian Author: Prometheus Beast Skeletons - RUS
Spanish Author: ManSaduM BeastSkeletonsSpanish
Turkish Author: cobija Beast Skeletons Turkish Translation
German Author: Giebelfred Beast Skeletons - German Translation

Version 6.1

Both straight donations and premium membership donations accepted


This mod adds new types of skeletons Argonian Khajiit Orc and Elf .

The Inspiration comes from Lizard Skull and Cat skull , since it looks strange to have many Races around in Tamriel but just human skeleton types I tought it was needed to add also some races , I tought also to add orc and Elven variations but that may come later .

You will find them in a small group either at Yngol barrows , Doomstone of tundra and near the Pale pass close to Southfringe Sanctum .
Orc Skeletos can be found near the Mor Khazgur Stronghold .

if you go to Doomstone in the tundra ( find it out where it is ) , you will defeat the local necromancer and retrieve a spelltome of Conjure skeleton . now according to the player race you will be able to summon a skeleton that will reflect the same race of the player .

Compatibility and bugs:

Compatible with everythingn

Updated the tails of the Khajiit to look like normal cat tails rather than lizard tails

Added Orc Skeleton race and relative clutters.
Updated folder path structure
Added all clutter objects .

Reduced texture size

Scattered around some easter egg composed beastskeletons , some encounters , placed some leveled ones in some dungeons and some other conjurers around in proper places , all fitting to lore and I have not placed beastskeletons in purely nordic ruins or the like . a partiallist of the places is present in the readme if you are curious .

Update 4 ( file named 3.3 )

Update all clutter objects , several polished version , fix minor issues of skeleton nifs by Ttl and some esp file cleaning .

Update 4.1 ( esp only )

Minor Typos fixes in the CK codenaming .

Added fixed clutters for elves, minor tweack fixes for other clutters and esp expansion for spell to vampire and elder races .

XP32 Maximum Skeleton Special Extended (XPMSSE) - это полностью переделанная версия «XP32 Maximum Skeleton Extended - XPMSE» для Skyrim SE.
Скелет подходит для различных женских реплейсеров тел CBBE, UNP, 7B и так далее с физикой (BBP/TBBP/HDT) или без физики.
Скелет подходит для мужских тел, с поддержкой SOS - Schlongs of Skyrim, SAM - Shape Atlas for Men и других, с физикой HDT и без.

Внимание.
Не удаляйте файл skeleton_female.hkx из данного скелета (слова автора)

Обновление:4.80 (повторно)
- Не знаю в какой момент автор переобулся, но оказывается в версии 4.80 что на Нексусе и в той версии 4.80 что была у нас, все скелетные файлы были разные, то есть на Нексусе в версии 4.80 все файлы .nif от 2021 года, в той версии 4.80 что была у нас, все файлы такие же от 2020 года, как такое случилось не могу сказать, ведь обновлял я у нас архив версии 4.80 в тот же день когда вышло обновление 4.80 на Нексусе. В общем скачайте у нас заново версию 4.80 и переустановите.

Обновление:4.80
- В скелетные файлы добавлены недостающие кости NPC R Item01, NPC R Item02, NPC R Item03, NPC L Item01, NPC L Item02, NPC L Item03.

Обновление:4.72
- Отрегулированы значения ограничений женского скелета, чтобы сделать его более гибким в состоянии тряпичной куклы (мотивировано модом "Flimsy Ragdolls" ).
- Удалены пред-грудные кости, так как они теперь избыточны. Они были нужны в старой версии физики CBP, но сама физика CBP больше не нуждается в этих костях.
- Добавлены новые файлы .hkx и скелетные кости для Морозного Атронаха, Пепельного Прыгуна, Оленей, Двемерского паука, Медведей.
- В плагине для SOS форма изменена с 43 на 44 и убран флаг .esl с .esp

Журнал изменений:
Все изменения от предыдущих версий читайте в ридми в архиве.

Совместимые моды:
- Deadly Mutilation
- Ecotone Dual Sheath
- Flimsy Ragdolls (включен в XPMSSE)
- Magic Nipple
- Realistic Ragdoll and Force
- SAM - Shape Atlas for Men
- SOS - Schlongs of Skyrim (Full и Lite)
- The Joy of Perspective
- UN7B
- True Spear Combat - Weapons and Animations

Совместимые моды без поддержки:
- Enchance Character Edit (поставляется со своим собственным скелетом XPMSE, поэтому для Enchance Character Edit этот скелет XPMSE не устанавливать!)

Поддержка тел и физики:
- CBBE/UNP/7B и так далее
- Breast and Butt Physics [BBP]
- Tender Breast and Butt Physics [TBBP]
- 3 Breasts and Butt Bones[3BBB]
- HDT Skinned Mesh Physics [HDT-SMP] (китайский сайт) ищите в сети
- CBP Physics
- CBPC - CBP Physics with Collisions for SSE and VR

XPMSE (настройки в MCM меню):
- Стили оружия, изменение положения оружия
- Вкладка «Информация» с отладочной информацией

XPMSE (Lib):
- Добавляет общие функции для использования / копирования для моддеров.

XPMSSE.esp
- Включает в себя моды Realistic Ragdoll and Force и Flimsy Ragdolls для издания Skyrim Special Edition.


Список стилей (положения оружия)
* В этом списке указаны положения оружия из модов, которые включены в XPMSE

Топор:
0: По умолчанию
1: Reversed Axes by Groovtama
2: Axes on Back by Groovtama

Меч:
0: По умолчанию
1: 1-Handed Swords on Back by xp32
2: SWP 1-Handed Swords on Back by Metal-Gear-Rex
3: FSM Swords turned edge up by fushimi
4: Dual Swords on left waist by Ayame
5: No More Dangling Swords by Akakus

Кинжал:
0: По умолчанию
1: Daggers on Back Hip by xp32
2: Daggers on the Ankles by Metal-Gear-Rex

Лук:
0: По умолчанию
1: Frostfall Bow by Chesko
2: Reversed Better Bows by Messes With Wolves
3: FSM Turn Bow by fushimi

Колчан для стрел:
0: По умолчанию
1: Frostfall Quiver by Chesko
2: Frostfall Quiver by xp32

Арбалет:
0: По умолчанию
1: Frostfall Bow by Chesko

Колчан для болтов:
0: По умолчанию
1: Frostfall Quiver by Chesko
2: Left Hip Bolt by xp32
3: Experimental Hip Bolt by xp32
4: Aesthetic Bolt Quiver by IsharaMeradin

Магия:
0: По умолчанию
1: Nipple Magic by ElPsyCongroo

Крик:
0: По умолчанию
1: Schlong Shout by ElPsyCongroo

Требования: ( обязательно )
Skyrim SE 1.5.39.0.8 и выше
SKSE64 2.0.7 и выше
FNIS SE 7.5.1 и выше
SkyUI SE 5.2 и выше

Требования :( для пользователей RaceMenu )
RaceMenu SE 0.2.3 и выше
+ все вышеуказанные обязательные требования

Требования: ( для пользователей Enchance Character Edit или Vanilla (Vanilla, это если у вас нет ни RaceMenu, ни Enchance Character Edit)
Enchance Character Edit SE 1.5 и выше
RaceMenu SE 0.2.3 и выше ( сам мод RaceMenu устанавливать не нужно , нужно будет только распаковать файл racemenu.bsa, извлечь скрипт nioverride.pex и установить в папку scripts в игре, а также взять файлы skee64.dll/ini и установить в папку Plugins по пути Data/SKSE/Plugins/)
+ все вышеуказанные обязательные требования

Установка для пользователей Enchance Character Edit SE:
1. Обновитесь до последней версии игры 1.5.39.0.8 и выше, некоторые люди этого не делают почему-то)
2. Установите последнюю версию SKSE64 2.0.7 и выше
3. Установите последнюю версию FNIS 7.2 и выше
4. Распаковать файл racemenu.bsa из мода RaceMenu с помощью утилиты "B.A.E. - Bethesda Archive Extractor", извлечь файлы nioverride.pex и skee64.dll/ini и установить в игру. Берем скрипт nioverride.pex и помещаем в папку scripts в папке Data в игре, если нет папки scripts, то создайте. Далее берем файлы skee64.dll/ini из plugins и помещаем по пути Data/skse/plugins/skee64.dll/ini
5. Установите XPMSSE
6. Запустите FNIS, отметьте патч "skeleton arm fix".
7. Запустите игру

Порядок установки:
1. Прежде всего у вас должен быть установлен реплейсер тела с поддержкой BBP/TBBP/HDT или без.
2. Устанавливаете разные моды которые добавляют анимации/физику тела.
3. После всех модов уже устанавливаете скелет XPMSSE с заменой файлов.
4. У вас должен быть установлен SKSE64 2.0.7 и выше и FNIS 7.2 и выше, зайдите после установки "XPMSSE" в FNIS SE и нажмите кнопку "Обновить FNIS Behavior".
5. Все, на этом процесс установки закончен, все со слов автора.


Если все сделали правильно, то в МСМ меню в игре будет именно так как показано на скрине:

Кол-во костей при генерации в FNIS: (это не имеет никакого отношения к скелету)
- Если у вас имеется HDT физика: будет сгенерировано 115 костей (115 это если ставить HDT Physics - в архиве модуль Skeleton Rig/HDT (Sknned Mesh) Physics Extension)
- Если у вас имеется BBP физика: будет сгенерировано 129 костей (129 это если ставить Fake Physics - в архиве модуль Skeleton Rig/(Tender) Breast and Butt Physics)

Этот мод добавляет в Skyrim SE новые типы скелетов аргониан, каджитов, орков и эльфов. Они распространены по миру игры, также добавляются заклинания призыва новых скелетов.

Подробней:
Новые типы скелетов и их черепа вы можете найти в кургане Ингола, возле стоящих камней, и на Белом берегу рядом с Южном святилище, во владениях Фолкрита.
Орочьи скелеты можно найти рядом с крепостью Мор Казгур.

Требования:
Скайрим SE последней версии

Установка: (можно вручную или через NMM менеджер)
1. Скачайте оригинальный мод с Nexusmods (из раздела " MAIN FILES ") и установите его.
2. Скачайте переведенный .esp файл у нас из раздела "Файлы". Поместите esp файл в data директорию игры с заменой.
3. Как устанавливать моды читаем в данной теме.

to preserve compatibility with the future mod of issgard is strongly suggested ( but not mandatory ) to preserve the folder structures . the future mod issgard will anyway be endependant of this mod and will overwrite files .

if you want to make an improvement of this mod or improve it please send me the files of your rework or improvement and I will manage to upload here , providing the proper credits where dued.

File credits

A big Thankyou to TTL269

Donation Points system

This mod is opted-in to receive Donation Points

Translations available on the Nexus

Language Name
Turkish Author: Sesl1harf Beast Skeletons Turkish Translation
German Author: Prometheus _ts und Verodor Beast Skeletons - deutsch

Version 5.1

  • Added fixed clutters for elves, minor tweack fixes for other clutters and esp expansion for spell to vampire and elder races .

Version 5.0

Version 4.1

Version 4.0

  • Updated clutter objects , several tweakings , polishing of files and esp .

Version 3.2

  • scattered around some easter egg composed beastskeletons , some encounters , placed some leveled ones in some dungeons and some other conjurers around in proper places , all fitting to lore and I have not placed beastskeletons in purely nordic ruins or t

Version 3.1

  • Replaced textures to have a smaller size , thanks to lifestorock

Version 3.0

  • Added Orc Skeletons and Relative Clutters
  • Changed directory path of textures to correct structure

Version 2.0

  • Added Clutter and changed the Khajiit Tail to catlike tail .

Both straight donations and premium membership donations accepted


This mod adds new types of skeletons Argonian Khajiit Orc and Elf .

The Inspiration comes from Lizard Skull and Cat skull , since it looks strange to have many Races around in Tamriel but just human skeleton types I tought it was needed to add also some races , I tought also to add orc and Elven variations but that may come later .

You will find them in a small group either at Yngol barrows , Doomstone of tundra and near the Pale pass close to Southfringe Sanctum .
Orc Skeletos can be found near the Mor Khazgur Stronghold .

if you go to Doomstone in the tundra ( find it out where it is ) , you will defeat the local necromancer and retrieve a spelltome of Conjure skeleton . now according to the player race you will be able to summon a skeleton that will reflect the same race of the player .

Compatibility and bugs:

Compatible with everythingn

Updated the tails of the Khajiit to look like normal cat tails rather than lizard tails

Added Orc Skeleton race and relative clutters.
Updated folder path structure
Added all clutter objects .

Reduced texture size

Scattered around some easter egg composed beastskeletons , some encounters , placed some leveled ones in some dungeons and some other conjurers around in proper places , all fitting to lore and I have not placed beastskeletons in purely nordic ruins or the like . a partiallist of the places is present in the readme if you are curious .

Update 4 ( file named 3.3 )

Update all clutter objects , several polished version , fix minor issues of skeleton nifs by Ttl and some esp file cleaning .

Update 4.1 ( esp only )

Minor Typos fixes in the CK codenaming .

Added fixed clutters for elves, minor tweack fixes for other clutters and esp expansion for spell to vampire and elder races .

Читайте также: